Roberto Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Gikk for en stund siden i innkjøp av en volvo 242 VOC(volvo original cup) Rally bil.. Dette er kort fortalt en bil som er bygd på originale deler, med få unntak (bilstein dempere erstatter Volvo R-sport f.eks), men som gir imponerende bra resultat.. Prøvde bilen på eikås i bergen for en stund siden, men hadde problemer med at bensintrykksregulatoren ikke ville gi med mindre enn 8 bars inspruttrykk, så effekten var litt redusert kan man si (Skal ha 5).. Men til tross for mangel på stabstag foran, så var kjøreegenskapene ganske bra, og det var utrolig gøy.. Motoren er bygget på en B23 E insprut motor, med 405 topp, ukjent volvo trimkam, GT eksos og litt sånt snadder.. Effekten er ca 160 hester.. Noen flere med slike leketøy her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Du skal vel ikke selge dørtrekkene dine? Evt bytte i noe annet snadder til 240? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hvor mye betalt du for den? Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by rally Hvor mye betalt du for den? blir gøy når vi skal begyne å kjøre :D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die Du skal vel ikke selge dørtrekkene dine? Evt bytte i noe annet snadder til 240? Hehe, du la merke til dem ja.. hadde egentlig tenkt å beholde dem selv, men hva hadde du i tankene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Mambo blir gøy når vi skal begyne å kjøre :D Hø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Møe rå bil Robert....når har du lov til å kjøre den? hehe.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Møe rå bil Robert....når har du lov til å kjøre den? hehe.... ' Har kjørt alt jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Men har du lov?;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Men har du lov?;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hepp. har en likedan..kult at andre på denne sida av landet har kjøpt en slik. Min er dog ikke på veien,har ikke tid og penger til rallysatsing nå desverre. Hjelper jo ikke at 99% av løpene går på østlandet. Er kortere vei til danmark og nederland jo! min har vel omtrent de de samme specs som din,men trenger nye stoler/seler..har stabstag foran da. gøy å kjøre 240 når de sitter så bra på veien:D Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by psychoExtreme hepp. har en likedan..kult at andre på denne sida av landet har kjøpt en slik. Min er dog ikke på veien,har ikke tid og penger til rallysatsing nå desverre. Hjelper jo ikke at 99% av løpene går på østlandet. Er kortere vei til danmark og nederland jo! min har vel omtrent de de samme specs som din,men trenger nye stoler/seler..har stabstag foran da. gøy å kjøre 240 når de sitter så bra på veien:D Arti, trodde jeg var den eneste! Vi skulle jo samarbeidet, kjørt en servicebil og en henger over fjellet i håp om at max en av oss smeller f.eks.. kunne jo kuttet kraftig på utgiftene.. Hvor holder du til da? hadde hvert arti å sett bilen din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Robert ;) :D lappen veier for mye, unødvendig vekt på bil:o rått med skilter på gjedda:) ultimate vinter bilen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Lasse_GT :D lappen veier for mye, unødvendig vekt på bil:o rått med skilter på gjedda:) ultimate vinter bilen da Ja man kan ikke ha vekt.. suveren vinterbil ja, det kan jeg love deg.. genial over fjellet og, hvis hjort kommer i veien, så griller jeg dem med tusen meterene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg