Gå til innhold

Ø.K Garret t3 *Haster*

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har du standard t3 manifold du vil putte turboen på ser det ut til at du kan få problemer med mr theblast sin turbo.

 

Og hvis den tuboen bare har vært brukt en uke, så må det i tilfelle ha vært helvetesuka, for den ser ikke akkurat fin ut.

Du må også få laget deg en rørstuss med passende flens, for å få på "plumbingen" inn på turboen. Pluss at wastegateklokka mangler.

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsern

Har du standard t3 manifold du vil putte turboen på ser det ut til at du kan få problemer med mr theblast sin turbo.

 

Og hvis den tuboen bare har vært brukt en uke, så må det i tilfelle ha vært helvetesuka, for den ser ikke akkurat fin ut.

Du må også få laget deg en rørstuss med passende flens, for å få på "plumbingen" inn på turboen. Pluss at wastegateklokka mangler.

 

remanufactured står det.. da er den vel overhalt bare?

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

 

remanufactured står det.. da er den vel overhalt bare?

 

Fullt klar over det, men den har nok gått mer enn en uke etter overhaling. Eller for å si det det sånn, har min turbo sett sånn ut etter at jeg hadde fått den tilbake fra overhaling, så hadde det firmaet fått en sint tlf...

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt av en annen en for ca 4mnd siden, for jeg hadde tenkt å bruke den selv, men har skiftet litt på plannene så det er derfor jeg selger den igjen, det han sa til meg var ihvertfall at den har sitti i bilen ca en uke før han fikk problemer med motoren, gått over 200.000 uten å overhalt motoren før han satt inn turbo og det går ofte dårlig! Synes turboen ser ganske så fin ut jeg da, men at det ikke er standard t3 flence har jeg faktisk ikke lagt merke til, men ser det nå, for t3 flencen er mer firkanta. og det stemmer at acumulatoren for å styre wastegaten ikke følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår