mliland Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 jeg har masse deler liggende hjemme. send inn svar på denne meldingen, så kan jeg se om jeg har det du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Har du laksetrapp til Jetta? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hvor i landet bor du ? Hvilken årsmodell ? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Hei! Har du et baksete til Golf mk2 m/midtrarmlene (typen du vipper ut av setet), trenger ikke være fint siden jeg kun skal ha ramma! Armlene slik som dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 det er en 90 modell. ja jeg har baksete i fra jettaen. det er den med armlene som tas ut fra seteryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 jeg bor i oslo i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Jeez Har du laksetrapp til Jetta? *GRØSS* du laksetrapp er forbeholdt 240. den dagen jeg ser det på en jetta så tror jeg at oldefar snur seg i grava Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Heheh.. bare tøft med laksetrapp.. har du ikkje sett kor mye bedre dessa mafiabilane på GTA3 ser ut med laksetrapp da!? *drømme seg vekk i laksetrappland* :D Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeoplesWagon Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Har du lister til dører og fester til listene? Har en 88 jetta. Skulle gjerne hatt hvite blinkers fremme og på sidene hvis du har. Siter 2003 Saab 9-3 2.0t 2002 VW Golf Highline (solgt) 1996 Opel Corsa Jimmy (solgt) 1988 VW Jetta 1.8i GL (Solgt) 1984 Volvo 240 GL (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Har du 90 bakfanger til jetta? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 jeg har.. 1000 spenn Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 600. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 sorry men jeg har allerede solgt fangerne til en annen. så jeg har nok desverre ikke noen 90-fangere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezzben Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 har du innsatsene (tror det heter det) til tåkelys.. har vento 92 mod. kommer de til å passe på den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mliland Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 sorry, men jeg har nok desverre solgt dem også. jeg ville egntlig tro at det kunne ha passet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg