Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil: 1996 523i E39

Ranger emnet


Preben

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hovedprioritet akkurat nå er oppgradering av anlegget.

 

Så snart jeg får solgt den gamle, og betalt ned litt lån tenkte jeg at jeg skulle kjøpe litt anlegg-saker.

 

Muligens nye seter foran, sportsskinn med memory...

 

Ellers tar jeg imot forslag

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VaileNt^

Noe som kommer til og kle den bilen der er en sånn liten m5 spoiler, det har den 523i'en her i familien.

Blir ganske pent.

 

Du tenker på en sånn liten leppe bak på luka?

Got it!

Det blir veldig pent ja. Veldig typisk BMW, diskret, men sexy.

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Preben

 

Du tenker på en sånn liten leppe bak på luka?

Got it!

Det blir veldig pent ja. Veldig typisk BMW, diskret, men sexy.

 

Ja tenker på sånn "List" som E39 m5 har iallefall. lita flis bare.

Blir rå lekkert, har det på den 523'en som gamla heri a familien kjører :)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig snille med hjulbuene. Jeg har iallefall ikke opplevd noen problemer med det.

 

Men imorra er det service, og dekkskifte. Iallefall service, for høyre bakhjul lager noen stygge lyder enkelte ganger, høres nesten ut som om bremsen har hengt seg opp eller noe. =(

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JÆVLA pen E39 det der.. Men, selvsagt er det jo noe du kunne forbedret :)

 

Jonte's liste..

 

- Hvor er endestussen?

- Du har chromlist på sidelistene, men ikke på støtfangerene, det går ikke.. Enten bort med chromen eller sett på fangerene også.. Skal du bort med chromen så kan du fjerne chromen rundt vinduene også.. :) Men, sort og chrom er pent sammens det!

- Mangler et senteremblem i felgen

- Bytt til facelift baklyktene

- Felgene er store og gir et fett look, men gud det finnes mye finere felger.. Noen 20" Breyton Magic Racing? Noen 20" mange krysseikede.. KANT må til.. :)

 

Ellers.. Nydelig!

Aldri sett den i Narvik faktisk, og DJ er ikke Narvik reg heller..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Jonte's liste..

 

- Hvor er endestussen?

- Du har chromlist på sidelistene, men ikke på støtfangerene, det går ikke.. Enten bort med chromen eller sett på fangerene også.. Skal du bort med chromen så kan du fjerne chromen rundt vinduene også.. :) Men, sort og chrom er pent sammens det!

- Mangler et senteremblem i felgen

- Bytt til facelift baklyktene

- Felgene er store og gir et fett look, men gud det finnes mye finere felger.. Noen 20" Breyton Magic Racing? Noen 20" mange krysseikede.. KANT må til.. :)

 

Ellers.. Nydelig!

Aldri sett den i Narvik faktisk, og DJ er ikke Narvik reg heller..

 

- Endestussen er in the works. Slikt koster, og jeg har omtrent ingen penger for tida.

- Vi får se med lister etterhvert. Det kommer rett og slett av at M-tech fangerene ikke har list, mens det har dørene og orginale 96 fangere.

- Vet det, har kjøpt nytt, men jeg må få limt det skikkelig på. Satt det på når jeg kjøpte det, men det holdt ikke, datt av når jeg vaska. Tenkte jeg skulle kose meg med de felgene når jeg tar de av.

- Det er facelift baklys, men de crystal white, og ikke bare crystal. Det er antakeligvis det første jeg skal gjøre noe med, med mindre servicen idag avslører noe dyre greier.

- ¨Ja, det finnes masse finere 20" enn de som står på, men nå er det nå engang sånn at 20" koster noe så inni helvete, og jeg nekter å går ned i strl hvis jeg skal ha nye felger. Dette er de som sto på bilen da jeg kjøpte den, og jeg er veldig fornøyd med dem. Jeg er nesten litt enig i "kant-tenkingen" din, for jeg tenkte det samme først, men jeg synes ikke det trengs.

Men vi får se etterhvert, kanskje jeg investerer i noen nye felger, men det blir iallefall ikke denne uka. =)

 

Nei, DJ er ikke Narvik, men såvidt jeg vet får man ikke registrert den der oppe, det må gjøres der den tas inn. Og jeg tviler på at den kom i kontainer til Narvik....=)

 

Preben

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre si at jeg synes de felgene ble for mye.

19" hadde sett mye bedre ut mener jeg. Greit nok at det bare er èn tomme ned, men synes det ville gjort veldig mye. I mine øyne er de felgene der malplassert.

Men nå er det heldigvis opp til hver enkelt å bedømme hva som ser fett ut.

7-serien er en bil som ville kledd de felgene mye bedre.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår