smultring Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Halla! Jeg starta golfen uten filter i dag :D Gassa på tomgang, men merket ikke forskjell. Blir lyden bedre med filter eller er dette max lyd? Er det nødvendig med effektanlegg? Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Du merker nok forskjellen når du skal bytte olja di... :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Okay.. Så det blir grommere lyd når jeg får skifta olja..? Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Det hjelper ikke på lyden å bytte olje, men det hjelper på lyden å bytte til f.eks K&N filter. Lyden kommer av at lufta blir sugd imellom filteret. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Det jeg mente var vel at det ikke er særlig smart å kjøre uten filter.. :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Å kjøre uten luftfilter er vel som om du skulle kjøre i 100 kmt uten frontrute i haglevær! Lettere forklart: AU AU:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hehe... Jeg gjorde det på tomgang i fem sekunder da. Ville bare høre forskjellen Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Kjøp deg SPORTSfilter så vil du høre forskjell, eller bygg om til grommere forgassere :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Det er ikke luftfilteret som lager lyd. Du får NADA fetere lyd av å sette på et sportsfilter kontra uten filter. Det man hører av et kon filter f.eks, er at motoren suger til seg luft. Dette høres lettere uten filer eller med sportsfilter som slipper gjennom luft raskere. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg