M5dreamer Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 er på jakt etter seter/interør til passat stasjonsvognen min Må være sportseter som passer rett i da blir det vel fra en passat g60 stasjonsvogn el nå sånt men det er mulig at det passer fra andre folkevogn modeller?? gi lyd fra dere visst du har eller vet om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by King of the road er på jakt etter seter/interør til passat stasjonsvognen min Må være sportseter som passer rett i da blir det vel fra en passat g60 stasjonsvogn el nå sånt men det er mulig at det passer fra andre folkevogn modeller?? gi lyd fra dere visst du har eller vet om. Forsetene har samme understell som golf 3/vento Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hei. Jeg har et grått sports-interiør til Passat stasjonsvogn 1990 model. Setene foran er ikke like høye som i en G60 men det er nå hvertfal sports-stoler. Selges komplett for 1500,- da kan du få med alt av interiør jeg har liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5dreamer Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 ja, det høres interrsant ut. sjekker du ut frakt fra flekkefjord til leknes i lofoten da? Er det noe hull slitt i setene eller? er det grå dørtrekk også med da? Mulig litt dumt siden jeg nå har svart int... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 heisan. har du en mail adresse så kan jeg sende noen bilder av interiøret. Svart og grått går jo egentlig veldig bra sammen uansett.. så tror ikke det gjør noe om du har svart dørtrekk og gråe stoler. Fører-stolen er litt slitt på den kanten som er nærmest døra. Men mener og tror ikke det er allverdens skade... og hvis jeg ikke husker feil så er den lappet igjen på en bra måte. Er en stund siden jeg har sett på interiøret. Har noen bilder på http://www.rune.mysite.ws men har et par bedre bilder jeg kan maile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5dreamer Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 ok, send med et bilde av skaden også da. "aksmo@chello.no" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg