Audi quattro turbo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Robert Hvordan sveiser de sømmene? Først 3 cm, så 6 cm--Neste?? Noen som har gode tips om hvor jeg bør sveise på en 240 (gidd ikke sveise ALT)?? Noen svake punkt? Hva er den beste måten å fjerne undrestellsmassen på? Du bør vel sveise de fleste plateskjøtene skal det være noe særlig vits i å gjøre det.MEN en viktig ting,skal du sømsveise bør ikke du sveise forbi hjulhusa foran og bak.Må ha litt deformasjons-soner.Blir et helvete å rette i jigg hvis du kræsejer med en sømsveisa bil,spesielt hvis du har sveisa den helt frem og helt bak. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by menace kjøpte bilen uten H&R settet, skal bruke KW settet eg hadde på den grønne. Sånn det ser ut no blir det nok WORK-hjula ja, du kan få kjøpe dei så kjøper eg meg nye litt mindre WORK-hjul. må valse litt og det kommer nok bur og bøtteseter + ny lakk. Planen er å bli klar til våren, men ting tar tid Må ein tur og hente resten av delene hos Fridtjov og. Får du med motoren som stod i den oxo? :D:D Den er sjef! thumpsup Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Jonte Sånn som dette? Finnes det til Golf 2? Sånn som det der ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by erling Får du med motoren som stod i den oxo? :D:D Den er sjef! thumpsup ja motoren står i garasjen min, kommer litt oppgraderinger på den og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Menace: meir info om motoren? Audi: Det er prat om golf1 her nå, så det at å rette opp at sømsveisa bil er eitt helvette passer ikkje akkerat inn. Krasjer ein driten så er det til å fikse nytt skall da. Men på ein ein litt verdifull bil så bør ein tenke litt meir på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Du bør vel sveise de fleste plateskjøtene skal det være noe særlig vits i å gjøre det.MEN en viktig ting,skal du sømsveise bør ikke du sveise forbi hjulhusa foran og bak.Må ha litt deformasjons-soner.Blir et helvete å rette i jigg hvis du kræsejer med en sømsveisa bil,spesielt hvis du har sveisa den helt frem og helt bak. Jeg tror ikke jeg skal sveise alt, det blir for mye, har nok å gjøre med driten fra før og har gjort alt for mye allerede... Hvis jeg bare sveiser på opphengets-festepunkt, og rundt der, blir det bra da?? Noen spesielle punkt? Volvo 244.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.