Gå til innhold

Prosjekt: BMW 518 E28

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har det skjedd noe mer med bilen din i det senere eller?

 

Hilsen Trond

Jepp den er snart ferdig.. Mangler anlegg, senking, sponsor dekaler og stoler :)

Er å se i hønefoss/kongsberg/notodden ca hver helg sombrero

Er ikke så ofte i hønefoss lenger, fy faen så mye stygge biler det er blitt ass..

MeSs

EDIT: Har no bilder på datan, har du msn?

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp den er snart ferdig.. Mangler anlegg, senking, sponsor dekaler og stoler :)

Er å se i hønefoss/kongsberg/notodden ca hver helg sombrero

Er ikke så ofte i hønefoss lenger, fy faen så mye stygge biler det er blitt ass..

MeSs

 

:scared åh så du hadde fått på sjørta nå.. oh kan ikke si jeg hata det..

det var vel heller ganske åh.. så nå HÅPER jeg VELDIG VELDIG at det kommer 535 motor eller no anna med fin 6'r lyd.. :scared

If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp den er snart ferdig.. Mangler anlegg, senking, sponsor dekaler og stoler :)

Er å se i hønefoss/kongsberg/notodden ca hver helg sombrero

Er ikke så ofte i hønefoss lenger, fy faen så mye stygge biler det er blitt ass..

MeSs

 

:scared åh så du hadde fått på sjørta nå.. oh kan ikke si jeg hata det..

det var vel heller ganske åh.. så nå HÅPER jeg VELDIG VELDIG at det kommer 535 motor eller no anna med fin 6'r lyd.. :scared

 

Hadde det blitt 3,5 og manuell i denne, så hadde det nok vært en av favorittbilene min... Det er ikke skinninteriør i den?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interiør fra en 528i som var ombygd til alpina b6 2.8i.. Dørene er trekt om med blå skaj.. Kan ta noen bilder imorgen :) Angel Eyes lagde jeg selv faktisk!!!

Drømmen er 745i motor med getrag 262/265 kasse.. Har ikkeno delebil nei, men http://www.autopower.se ,der ligger det mye billige deler..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interiør fra en 528i som var ombygd til alpina b6 2.8i.. Dørene er trekt om med blå skaj.. Kan ta noen bilder imorgen :) Angel Eyes lagde jeg selv faktisk!!!

Drømmen er 745i motor med getrag 262/265 kasse.. Har ikkeno delebil nei, men http://www.autopower.se ,der ligger det mye billige deler..

MeSs

 

Vanlig 262 kasse er vel ikke noe spes? Har ei sånn liggende tror jeg, eller om det er 265.. Er vel 262CR(close-ratio) som er noe å ha på..? Har du trekt dørpanelene selv?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil. Hvor fikk du tak i angel eyes?? Kjæresten min kjører 518i han å. SAmma farge,hehe. Veit tilfeldig vis ikke om noen deler? Skulle hatt front og sideskjermen (etter et uhell i vinter, der bilen tok en kjøre tur aleine inn i et gjerde)

 

Er det M-tech det og? Eller er det vanlig kromfanger? Kromfangeren er jo lett å få tak. Og det koster vel bare 300-400kr for ny forskjerm på veng.no evt kaross.no

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig 262 kasse er vel ikke noe spes? Har ei sånn liggende tror jeg, eller om det er 265.. Er vel 262CR(close-ratio) som er noe å ha på..? Har du trekt dørpanelene selv?

Den med første gir ned jeg mener.. ^Jepp det har jeg

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe det blir noe motorbytte med det første uansett, har dårlig med penger, drit å skifte gir/motor/drivverk/bremser/elnett på bruksbilen (den eneste jeg har), dama bor langt borte (må ha noe som bruker lite bensin, men som går bra), forsikring på en 18åring.. med 50kr timen i lønn kommer man ikke langt gitt :(

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe det blir noe motorbytte med det første uansett, har dårlig med penger, drit å skifte gir/motor/drivverk/bremser/elnett på bruksbilen (den eneste jeg har), dama bor langt borte (må ha noe som bruker lite bensin, men som går bra), forsikring på en 18åring.. med 50kr timen i lønn kommer man ikke langt gitt :(

MeSs

 

Forstår godt siuasjonen. Alt for lite penger, og alt for dyr bensin.

Men hvis det er veier du kan holde 70km/t jevnt på, går det ikke nødvendigvis mer enn 0.8-0.9l på mila. Med automat. Men da er det ikke akkurat hardgassing:)

 

Men jeg MÅ ha noe som går godt.. Parkerer heller bilen når jeg er tom på tanken.. Fant forresten ut at jeg ikke skal i militæret før første januar, og at jeg får meg ny jobb.. Skal antagelig begynne å flytte over motoren i til en annen E28, da karosseriet mitt er fucked.. Hadde vært gøy om jeg kunne fått manuell på den i samme slengen, og turbo etter førstegangstjenesten..

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder..

IMG_1573.jpg

IMG_1571.jpg

IMG_1570.jpg

IMG_1568.jpg

IMG_1567.jpg

har en bitteliten filmsnutt og, men vet ikke hvor jeg skal legge den..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår