Garnes Racing Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 diff fra xr4x4 passer rett over,45% brems.scorpio passer også,bare å ta seg en tur på huggern.får en diff til 1500kr. Jeg har baklampe til dej,300kr. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 har kjøpt meg volvo 245 , se under god volvon... er ny på detta data greiene jeg...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 volvo?!? hehe,funker no de! 88 mod sierra 2.0cl,800 spenn! bulkfri en så lenge! Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er det noen som vet om en sierra? eh..:o Første snøen er jo her nå og w140 sleden min er .. vel.. en slede..:rolleyes: Volvo prosjektet er lagt på hylla etter gode råd fra Jostein, så.. noen som vet om en? (billig:4-8k, må ha eu frem til våren!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Skal forhøre meg, var forøvrig ute i går og luftet forden med en felles bekjent av oss som kartleser. Funker forsåvidt greit.. Sånn rent bortsett fra at de eneste notene jeg får er: "...og så gir du flatt jern her. Sånn ja, hold flatt..." osv osv.. Men det er helt klart resepten på underholdende kjøring, og et par tre ålreit greie tilbud ila kvelden helpme Men det er klart, han er ikke kjent for å slippe gassen i tide og utide,- i grunn aldri når jeg tenker meg om. Så det er i grunn helt naturlig at jeg skulle følge hans gode eksempel, med et brøkdel av talentet.. Og så fikk jeg kjeft for overdreven venstrebremsing. Øve,- øve,- øve,- øve!!! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 vår felles bekjent skulle ikke mot all formodning være hissig og blond vel? da forstår jeg iallefall notene.. hehehehe, på rudskogsprinten gikk jeg banen med han og der var det: full gass her-hent mer fart der-mer gass dit-hold gassen her osv.. hehehe, må legges til at når vi prøvde gikk det ikke, så vi tok det hele som driftetrening:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Bruker Cherokee jeg. Så lenge det ikke er for mye grep (minst våt asfalt) går det greit, ellers er den litt høy og har litt mye automatkasse. Det som er litt kjekt på vinter'n er at når jeg går tom for rattutslag napper jeg bare inn firehjulstrekket, retter opp og drifter wrc-style ut svingen :) Et tips til volvoeiere er at volvobakaksler (usikker på om det gjelder alle, eller bare 1031) er samme som Dana 30, som er det jeg har foran i jeepen min. Denne finnes det masse kule sperrer til, selv har jeg Powertrax No-slip bak, dette er en mekanisk dings som låser med en gang et hjul slipper, men lar ytterhjulet trille ved normal svingkjøring. Kjekk dings for sladding som går an å lukeparkere med også. Amund, http://www.bilbygging.no Siter Webmaster www.bilbygging.no Hjemmeside amund.bilbygging.no Jobb http://www.bgnor.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg