Eirik jarl Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 hva synes dere om denne her? civic i tyskland Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Eirik jarl men jeg har tenkt på impotrere usa-utgaven til 98 mod civic åssen er de er det ikke sånn at de har cruiscontroll? hva er egentlig forskjellen på eks 93 mod civic 0g 97 mod civic? bortsett fra utsende det vet jeg!:rolleyes: Du visste jo utseendet men... Her er 92 modell og 97 modell hvertfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Coupen fra 92-95 er det peneste karosseriet å jobbe med, men på en anenn side så er disse ikke tilgjengelig med B16A2 motoren, noe som igjen gjør at disse er mindre attraktive (hvis ikke motoren er swappet da).. @ NoLimit Sexy biler begge to... Vært å knipsa bilder med Cozta nå? Fortsatt er alt peachy og bra med Civic'en? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by S-2000 @ NoLimit Sexy biler begge to... Vært å knipsa bilder med Cozta nå? Fortsatt er alt peachy og bra med Civic'en? Den bilen er ikke Cozta sin lenger. :) kamerat kjøpte den for to uker siden. Alt står veldig bra til med begge disse ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 jeg liker faktisk begge! Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 gå for en av 92-95 utgavene.. sedan er ikke aktuelt? da ville jeg gått for coupe. men av de to civic hb på bilde så liker jeg best civic 92-95. Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 kjøp Tord Førland sin 92 sedan! secon best når d gjelder utseende, men råest på motor! Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Kjøp deg Prelude! Mye tøffere! Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Xenon Kjøp deg Prelude! Mye tøffere! Duden vil ha civic, så ikke anbefal biler som er kulere, har mer motor eller har bedre jøreegenskaper. Honda NSX er myyyyyye tøffere... :rolleyes: Alltid noen som kommer med slike forslag... :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 NSX er tullete å si, for den koster fire ganger så mye - men en Prelude får man for bare bittelitt mer. Kan jo hende han ikke har sett noe særlig på Prelude, derfor syns jeg han bør få sjansen til å titte på den også. Du som lagde tråden: Send meg PM med mail adresse så skal jeg sende deg bilder av Prelude'en jeg hadde. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 utseendemessig liker jeg "nymodellen" som kom i 96 best... men ytelsesmessig ville jeg vel gått for 92-95 HB VTi.. ;) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 jeg ønsker meg civic ikke prelude. jeg skal kjøre mye til og fra jobb og bensin er dyrt du får mye mer bil og moro med 1.6 vtec civic en 2 liter prelude! og jeg liker styla civic mest en prelude! Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 HB HB HB :D Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Eirik jarl jeg ønsker meg civic ikke prelude. jeg skal kjøre mye til og fra jobb og bensin er dyrt du får mye mer bil og moro med 1.6 vtec civic en 2 liter prelude! og jeg liker styla civic mest en prelude! Derfor må du ha 2.2vtec prelude... Morsommere å kjøre enn Civic:) Men, fyr løs! :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkiZ Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg skjønner serriøst ikke hva honda tenkte på når dem laga 96-++ modellene... De lyktene er jo så forbanna stygge. :S Siter -- 1992 Honda Civic HB VTi Golden -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg