kubikken Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 hay. har kjøpt meg mazda 323gtx. 87 mod med 16oo 16v motor.. så no treng eg verksted manual til bil og motor... noen som har den på pc eller noen som har en link til en???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Er vel ikke en GTX, men en Mazda 323 Turbo 4x4 ???? GTX'en kom vel ikke før i 1990 ? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Hei. GTX er det BF turbo heter i USA. Derfor er det mange som kaller 1.6 turboen for GTX. I Europa, er det 1,8 turboen som kalles GTX. Hvis du ikke finner link, så har jeg bok å selge deg. Og en haug med deler også. Send en PM. Har endel nytt også. Bl.a. nytt toppdeksel, og plenumkammer (sort "sandcast" finish, med rød skrift). Har også girkassedeler, tank, dash, bakstilling, etc... mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 eg trenge ein ny motor... har du da og??? da går ikkje å senda pm til deg, for inboxen din er full!!!! har ikkje funne nåkke fornuftig bok eller noen linker ennå:( kan det stemme at eg har ein mazda bf2??? er det som står i vognkort...(mazda 323 / turbo 4wd/bf2) da står da i vognkort iallafall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by kubikken eg trenge ein ny motor... har du da og??? da går ikkje å senda pm til deg, for inboxen din er full!!!! har ikkje funne nåkke fornuftig bok eller noen linker ennå:( kan det stemme at eg har ein mazda bf2??? er det som står i vognkort...(mazda 323 / turbo 4wd/bf2) da står da i vognkort iallafall.... Du finner kanskje noe her. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg