WhipeOut Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Leste noe om at 6,5" passet NESTEN. Hva vil nesten si? Noen som vet hvor som passer? Om 5" blir for smått? Om 6,5" passer bra? Thanks Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 for å få inn 6,5" så må du lage en adapter, fra 4"x6" som sitter der, til 6,5".. Vet ikke hvordan 5" passer,men vil tror at det ikke passer så altfor bra , siden den er rundt, noe orginal høytaler`n ikke er.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Du finner en guide HER. Jeg har satt inn 6.5" i dørene mine, og det gikk greit det. Noen småproblemer var det jo, men ikke værre enn at jeg fikk det til. Litt jobb er det, men det er ikke så vanskelig. Er det P10 du har? 6.5" skal passe, men jeg ville ikke prøvd å satt inn noe større. :) Kommer kanskje litt ann på hvor stor magneten er også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by sirsnare for å få inn 6,5" så må du lage en adapter, fra 4"x6" som sitter der, til 6,5".. Vet ikke hvordan 5" passer,men vil tror at det ikke passer så altfor bra , siden den er rundt, noe orginal høytaler`n ikke er.. Hæ? :rolleyes: 5" er jo mindre enn 6.5" og begge er jo runde. Så 5" vil vel passe bedre enn 6.5"...? Har jo mer plass å gå på. Uansett så må han jo lage en adapter hvis han skal ha en annen størrelse enn org. der. Har ikke hørt noen 5" spilt så jeg vet ikke hvor stor lydforskjellen er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by SR20De Du finner en guide HER. Jeg har satt inn 6.5" i dørene mine, og det gikk greit det. Noen småproblemer var det jo, men ikke værre enn at jeg fikk det til. Litt jobb er det, men det er ikke så vanskelig. Er det P10 du har? 6.5" skal passe, men jeg ville ikke prøvd å satt inn noe større. :) Kommer kanskje litt ann på hvor stor magneten er også. Jeg har p11... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg kjøpte frontsett pakke med midtone/woofer og separate diskanter. Kunne bare bruke diskantene for magneten på mellomtone/bass elementet var så stor at jeg ikke hadde fått ned vinduet om jeg hadde latt de stå (tro meg, jeg prøvde alt!). Endte med at jeg kjøpte to mindre 5 1/4" elementer istedet.. passet fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg