JHU Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Tenk på at de har litt bedre utvalg i USA enn sjappene har her... jeg bestilte hjem noen dekk fra TireRack.com til en kamerat som byggde 32 med skjermer.... han har 16" foran og 17" bak... dimensjonen husker jeg ikke.... men jeg kan i hvertfall anbefale firmaet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Takker igjen. Har sett litt på den sida, og dekkutvalget er vesentlig bedre enn her, selv i 16". Husker du hvilke dekkbredder/felgbredder du kjøpte? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Felgene er 7x16" foran og 8x17" bak... dekkene er 195/50-16" og 235/55-17" Men som han sier, det spørs hvilken look du skal ha på bilen... disse skal sitte på en Boyd Smoothster lignende 34... og får hightech understell. Ekstermt dårlig bilde av de :) Sjekk også PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Jeg tror det kommer til å bli 7x16 foran og 9-10x17 bak på min. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg