Hot Rod Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 På hotordden skal jeg ha relativt brede bakdekk. Ser for meg felgbredde på 9-10 tommer og dekkdim 315/45-16/17 eller deromkring. Er utvalget i slike dekkbredder dårligere i 16 enn i 17 tommer? Har kommet over etpar gromme felger i 9x16. Burde jeg heller gå for 9x17 når man tenker på utvalg i forskjellig dekkbredder og -profiler? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Hmmm.. Jeg vet ikke, men en som går det er sikkert Sharifs Dekksenter på Skedsmo, ta en telefon ;) Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg