westside Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hvorfor i h*** kommer jeg ikke inn på en eneste opel-forhandler sin hjemmeside? Jeg prøver å finne pris på en original frontfanger til opel astra g coupe, noen som kan hjelpe meg å finne dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Sjekket http://www.carparts.no ? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Sjekket der, og fant fangeren, men syntes 1494,- hørtes usannsynlig lite ut for en original opel-fanger til denne bilen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Kan muligen skaffe en komplett coupe fanger til 3K Er sånn gull farget og med lykter. Bilen hadde gått 30000km når den ble tatt av. Den på carparts er til "vanlig" astra.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 oki, jeg skal ikke ha fangeren, men er bare ute etter prisen. En kunde som mente at det ble så mye billigere å kjøpe original fanger i forhold til en styling-fanger, hvilket jeg har liten tro på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Tviler også jeg på. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Fanger til Vectra 2000 kommer ihvertfall på 6000,- orginalt... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Jeg ringte like gjerne, maskinagentur hadde ikke den nøyaktige prisen, men regnet med mellom 5500 og 6000,- Så det er nok billigere med styling (og penere!!) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg