Eirik Moholt Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Heisann! Har kjøpt meg en 85 VW polo 1.3 coupe GT og lurer på om dere har noen nettsider der hvor jeg kan finne bilder og salg av deler/styling til denne bilen. Skal melde meg inn åå vw-audi klubben nå. har jo liksom hatt masse VW biler. Har for øyeblikket GT`n, 63med boble, 68(?)deleboble, VW passat 2000med aut.:op Siter VW POLO 1.3 COUPE GT VW BOBLE 63MOD VW BOBLE 68?MED DELEBIL VW PASSAT 2000MOD VOLVO 142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Kult! Vi vil se bilder.. er sugen på GT selv. :( Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Moholt Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Jepp det kommer i morgen! Er ikke noe spesiell enda, da det er 2 gamle damer som har hatt den:) Strøkent interiør og greier... Siter VW POLO 1.3 COUPE GT VW BOBLE 63MOD VW BOBLE 68?MED DELEBIL VW PASSAT 2000MOD VOLVO 142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Moholt Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hmm hvordan får man lissom lagt inn bilder her da? Holder på å får en hjemmeside oppe så bilder av biler kommer der. Siter VW POLO 1.3 COUPE GT VW BOBLE 63MOD VW BOBLE 68?MED DELEBIL VW PASSAT 2000MOD VOLVO 142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg