As-I-Die Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Er det mye stress å bygge om en vanlig 1,8 til gti ? Har en gti i daglig drift som begynner å bli dårlig i karrosseriet, tenkte på å kjøpe en nyere golf med bedre karrosseri og flytte over motor/gir/bremser. Hvordan er det med ledningsnett og slikt ? Takker for alle svar Devil Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Det har vær oppe en god del ganger før mener jeg .. Søk Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 dette er gjort med min bil før jeg kjøpte den. såvidt jeg vet, er det bare snakk om å bytte topp/ledningsnett når det gjelder å bygge om fra 1.8 til 1.8 GTI 8v, men dersom det er 16v, er det snakk om litt mer (bremser etc) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg