Mirus Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Originally posted by a.d.b. Noen som har spillt "Street Legal" enda? det er FETT! tune/style/reparere/streetrace i gatene! Til PC? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 har 500.. :cool: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Er til PC ja.. er SINNSYKT morro! skifte motorblokker, installere turboer NOS fogger system, carbonbremser, fjærer/dempere, dekk og felger... stylingkit.. kjempemye customizing! har det jeg, hvis noen har bra linje, bare send en mail så skal jeg se hva jeg kan gjøre har en 750rwhp bil med nos fogger system på spillet, 4 liters v6er med twinturbo, vrir seg på alle gir :) Siter <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 skjekk ut disse bilene da! CAHCFBGDDECECCAAB DCGCFDKBCECECECAB EBHCFCEBDDCEGDCAB BDGCGECBBEEDCIAAB AAHEFBNDDEEEFGAAB FAHCGBDCEECECDAAB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Hvor kan jeg laste ned dette street legal da??:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 Prøv Direct Connect! :) eller kaazaa, imesh e.l kanskje? fant det iallefall på direct connect Siter <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg