oddi Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hei Når man ser bilder av biler fra land nedi gokk, altså midtøsten, slik som iran, irak, +++, så er det SVÆRT mange biler som har totalt forskjellig farge på skjermene i forhold til resten av bilen.. f.eks er bilen hvit, mens skjermene er røde. hvorfor? er disse folka så usannsynlig dårlig til å la være å bulke hjørner? er alle en gjeng med kjerringer? Dette gjelder ikke bare gamle biler, også nye har jeg sett på tv har andre farger på skjermene.. er dette noen slags mote? ser jo sært ut... :D mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Det er vel ikke helt umulig at sandstormer kan ha noe med saken å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 ...like forbanna sææært som de forbanna gule bilene "over atlanteren" som det kryr av med noen forbannnna hvite og svarte firkanta mønster.... eller hva faen tror du!? beklager jeg blir bare forbanna over at det finnes uvitende grøthuer her oppe i "IKKE GOKK" land , altså NORGE, som tror at resten av verden er lik den de har i stua og at dems lov er ALT! Hva med å formulere ditt innlegg på et annet nivå? Der jeg kommer fra har man svarte skjermer og dører, fra ruta og opp er dem gule eller besche. og ja! ..det er fordi det er drosjer. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Amerikanere kjører ofte med Sorte stoffduker foran på bilene .. sikkert ikke usansynlig at de beskytter bilene sine fra sand.. og hvis du har sett Gumball3000: The movie så ser du hvordan en sort Ferrari 360 ser ut etter en kort tur gjennom Nervada ørkene .. hvordan tror du bilene nede i midtøster ser ut etter ca et år på motorveiene der nede da? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 glemte forresten, at ALLE biler har PLYSJ på dashbordet oxo, som dekker alt fra front ruta og ned....fordi SOLA steker den forbannade plasten slik at den krakkeler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by hatsu ...like forbanna sææært som de forbanna gule bilene "over atlanteren" som det kryr av med noen forbannnna hvite og svarte firkanta mønster.... eller hva faen tror du!? beklager jeg blir bare forbanna over at det finnes uvitende grøthuer her oppe i "IKKE GOKK" land , altså NORGE, som tror at resten av verden er lik den de har i stua og at dems lov er ALT! Hva med å formulere ditt innlegg på et annet nivå? Der jeg kommer fra har man svarte skjermer og dører, fra ruta og opp er dem gule eller besche. og ja! ..det er fordi det er drosjer. :D Okei, takk for svaret, tenkte ikke selv på at det var taxier, fordi jeg ikke har lagt merke til noe taxiskilt på taket. hvis det så er tilfelle, at de ikke har taxiskilt på bilene, må det jo være passe upraktisk om kvelden/natta, da det sikkert ikke er vm i lett å se en hvit bil med røde eller gule skjermer, med masse lys, uten noe på taket. At du blir hissig fordi ikke alle er like verdensvant som deg selv, gidder jeg ikke engang å kommentere:D Det med at lakken blir slipt av i sandstorm har jeg tenkt på selv, men ikke fått det til å stemme, hvorfor akkurat alle fire skjermene liksom? og ikke panser/front/hekk/dører osv? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg