Mopar Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Satelliten min stoppet for meg i helgen. Jeg har sjekket litt, og det er ikke bensin i filteret. Det er ingen bensinlekkasjer og ja, det er bensin på tanken :-). Kan det være noe annet enn bensinpumpa som har gitt seg ? Kan jeg se på noe vis at den er gåen, eller må den byttes med en ny for å se om det er den som er gåen? Takker for alle tips! Siter Mopar or no car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Sist eg sjekka bensintilførsel kopla vi av slangen på forgasseren og putta den i ei brusflaske,- kinna motoren nokre ganger rundt. Funker bensinpumpa går det ikkje lenge før den fylles litt. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Bensinpumpen drives av en støtstang som ligger an mot et eksenter på kamakseldrevet.Sjelden det er problemer her.Sannsynligvis pumpen som er dårlig. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Takker for svar. Jeg får bytte bensinpumpa, og se om det blir bra. Litt ergelig at dette skjedde nå, rett før sesongslutt... Kjipt med så lang vinter, jeg hadde tenkt å spinne rundt ennå noen uker :-) Siter Mopar or no car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg