bmwm1 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Vurderer å selge 735iaen min eller bytte den mot en annen "leke" bil med bakhjulstrekk, gjerne en skikkelig E-30 med sekser. Bilen har 218hk, alt el,15 og 16" alu,radio/kasett med cd magasin, 12"sportskinn ratt. Dette er en gammel direktørbil som går godt, bilen er i ok stand,men klar lakken har flasset litt, og noe av det elektriske er litt tregt fordi den nesten ikke er brukt på 2år, bilen har nesten ny kam,og går fint. Noe overflaterust men ikke mye, bilen er blå og har gått 235000km men er god for mye mer. Ta kontakt for mere info eller bytte forslag. Prisen kan vi nok bli enig om ved rent salg,den går nok billig til å være en 735ia men ikke til skrot pris da den har skilt og er i daglig bruk igjen og er såpass bra. Noen bilder her da,men har flere så ta kontakt. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=544737 Bilder kan sendes på mail,MMS,og MSN Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Ingen som vil ha en direktør bil som går litt for en billig penge? Har også en 318i m-tech 84mod til salgs,den har ikke hatt skilt siden ifjor men det skal ikke være noe problem og få skilta igjen,meget bra lekebil/førstebil/vinterbil. Ta kontakt for mere info Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 pris da?? kan du sende mms på nr 97175794 har en e28 520 viss du er int.. nylig byttet olje og bremserør bak.. hardy kobling og pakkninger i bagasjerommet. 17 azev a felger på den.. minimalt med rust.. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Ett par bilder av bilen Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Bytte bil???? Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Er det noen som har en 4x4 bil og bytte 735en i,har lyst på det til vinteren,hvis ikke kan du få bilen min til en ok pris da,men 318en er solgt da Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Er det ingen som trenger en slede til jul da? Dette er i allefall den rette for deg,ja deg ja. Kom med et bud da vel.eller ett innbytte forslag,gjerne E-30 med spærre,og 6er så klart. Vil gjerne ha en 4wd i bytte også da. Ta kontakt, ikke vær redd. Bilen selges forøvrig med Garanti... Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Skulle jo hatt direktørslede til (h)jul da:D Ca prisanslag? Driiitfeit bil å kjøre de gode gamle 7erne. Har prøvd en 745 turbo. Var litt futt der ja... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg tror jeg selger den til førstemann som kommer med bud på 15000kr tror jeg,og e klar for rask handel, det er kompis pris altså.Jeg hadde i utgangs punktet tengt meg det dobbelte,men har en 4wd som jeg får kjøpt for 15000kr,så slå til NÅ.... Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by bmwm1 Har også en 318i m-tech 84mod til salgs,den har ikke hatt skilt siden ifjor men det skal ikke være noe problem og få skilta igjen,meget bra lekebil/førstebil/vinterbil. Ta kontakt for mere info Er denne solgt eller? Evt. pris... noe som må ut bedres før skilting? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Den er solgt ja,har kun 735en nå. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 har en volvo 240 som jeg skal selge. 87 mod sedan. intrisert i en byttehandel? Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Nei e trur nok ikkje nå Volvo passe te me nei,selg den og så ta kontakt du. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 kunne vært inntresert men er lit langt til kristiansand! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 bilen er SOLGT Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg