LoW RiDeR Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Tøffeste annonse for en likbil jeg har sett:) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 så den jeg og :) var digg :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Bare jeg som ikke ser noen annonse? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 BTW her er url til annonsen :) http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=547239 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 "Noe daukjørt" lollol Kan ikke være seriøs den der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 "Noe daukjørt" lollol Kan ikke være seriøs den der.. neppe!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hvorfor ikke? volvo har da laget likbiler. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg