BLACK.PEARL Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Hei. Skal ha en bedre spiller nå enn den original pepita'en fra Sony. Det jeg hovedsaklig ønsker meg er en spiller som kan kobles til bærbare lydspillere. Tenkte på å investere i en 20GB portabel mp3-spiller denne uken. Har dog enda ikke sett en løsning hvor begge disse kan kommunisere (altså bilspilleren kan spille bærbare spillerenes filer ved kobling). Er mildt sagt lei av å ha 100-vis av CD'er og ikke mulighet til å spille dem i bilen! hehe... Kunne jo brent alle sangene som mp3-er og fyllt opp i CD-R'er men det er sinnsykt klossete og tungvint (ergo: Nei takk). Edit: Jeg sikler på Blaupunkts Bremen MP74 Har denne noe slike tilkoblingsmuligheter? Takker på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Du vil ha en spiller med Aux-inn du:P Min clarion DXZ948RMP har iallefall det! Da bruker du aux kabel med minijack i ene enden, og plugger den til f.eks ipoden. Kjekt med billader til ipoden også kanskje:P 948RMPen koster vel veil 6990, men sikkert mulig å finne spillere til en billigere penge som også har aux-In Ja, MP74 har det, men blaupunkt er jo gammalmannsspiller for folk som vil ha veldig bra radio:) sats på clarion/pioneer/alpine, i tilfeldig rekkefølge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 iPod har jo en tøff løsning på dette.. En sånn sender du kobler til iPod'n som sender lyd via radiofrekvens, også plotter du bare inn denne frekvensen på radioen din.. Hvor bra lydkvalitet du får av dette vet jeg ikke.. Kompis har noe slikt.. Testa det sånn smått.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Kvaliteten er ikke like bra som du vil få via aux-in. Men det er vel en grei løsning hvis du på død og liv ikke vil bytte spiller, siden den går på radiofrekvenser. Men den koster noen kroner den også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 For å gjøre det klart: Skal ALDRI kjøpe Epple iPjokk. Mer kjønnsløst design har jeg aldri sett. Får vel satse på sånn AUX-IN da :) Blir det mye kabelkluss for å fikse det? Tror det bare er jack-kablen som skal passe i en AUX adapter og inn i spilleren eller? :rolleyes: Spilleren jeg skal ha er en Sony med 20GB og 30 t. batteritid, tror ikke jeg trenger en billader med det samme, hehe Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Har du prøvd en ipod? Makan til knall user interface skal du lete lenge etter:p Har en 30gb selv=) trenger bare en sånn kabel ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 aldri kjøp ipod det er bare masse tull med den! creativ jukbox er mye kuler og billigre og mye bedre lyd i den! jeg 30 gigabiten og er kjempe fornøyd! men jeg tror ikke du kan kople den til aux! Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 disse trådløse fm transmiterne funker på alt, ikke bare ipod. har bestilt en som kommer om ei ukes tid, skal legge ut her når jeg har testa kvaliteten :) Eirik jarl: joda det kan du, trenger bare en jack plugg i mp3saken din og rett plugg for det du skal kople den til . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 ok men jeg har ikke så mye peiling på lyd-hardware men hva er jackplug? har link til hvor du kjøpte trådløse fm transmiterne ? gleder meg til du har testa det! :) Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by horafeisq Har du prøvd en ipod? Makan til knall user interface skal du lete lenge etter:p Har en 30gb selv=) trenger bare en sånn kabel ja.. Har bestemt meg for en slik spiller på 20GB med fargeskjerm og stæsj :D Ser ut som carbon-look :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg