Boosti Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Corolla Hei Boosti! Bra prosjekt! Lurer på hvor du kjøpte "Rustbjørn"? Skulle gjerne testa vindunderetmiddelet :) det kjøpte jeg på sjappe her som heter bilutstyr, men det er også mange andre bilbutikker som selger det også.....jeg tror europris har noen små flasker.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 viss dere skal bruge rost dreperen deres så må dokke isje bare slippe rent først men sandblåse godt før du tar på det middelet for viss ikke så kommer rusten tilbake etter en kort tid... Sandblåser du det så vil det holde seg vekke mye lengre! det beste er jo å kytte vekk metalet og sveise i nytt da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hemm..leneg siden sist oppdatering nå....men er kommer det en liten oppdatering. En del har blitt gjort på bilen siden sist... Caliper overhaling.. Nytt paknings sett til calipperene...kosta 548 for noen små pakninger :ph34r: Reg og vifterein skift.... Nye dempere og fjærer montert....alt er også rust behandla og malt... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Subben... 6x9 tommerene Hele kassa.. Subben.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 forsterkeren.. Ledningene.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Ser bra ut dette her ja! men som sagt tidligere, så kunne du vel ha klart deg uten vindus-spylerdysene:) Venter i spenning på bilder av anlegg montert! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 jeppz...er en stund siden sist oppdatering nå....så jeg får vel komma med en skikkelig oppdatering nå da. Gidder ikke og skrive om alt som har skjedd og blitt gjort, for det har skjedd mye siden sist oppdatering...Men nå er i vertfall bilen gått planta på alle fire hjula hjeme i garasje igjenn....etter 4 lange månder på verkstedet. Det tok sin tid på grunn av mye rust og problemer hele tia...så er det og ha VAG. jeg skulle egentelig bytte bare fjærer foran, men det endet med at jeg måtte bytte, fjærer, dempere, bremseskjold, bremseklosser, bremsecaliper pakninger, bremserør og hjulsylindere. Men nå er endelig bilen feilfri og det finnes ikke en rustflekk på hele bilen. Samtidelig som jeg hadde bilen opp på bokken så rust behandla jeg hele bilen under og fikk fjerna all rust som var i kanala. For og bakstilling....ikke mye rust igenn her.... Bremse trommern er rust behandla lakka etter bilde ble tatt.. Cd-spiller,girmansjett,volt,amper og vacum meter montert Subben og kassa....kommer en 12 tommer tell der forsterkern sitter Fått sota bakrutene Bilen på forstillings kontroll Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Kult prosjekt! Rust Bjørn er det samme som Rust remover eller fjerner?:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 min erfaring med slike rust removers er at rusten kommer tilbake etter 2-3 mnd... DESSVERRE! jeg hater rust.. noen som har erfaring med syrebehandling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg har erfaring med rust! jobber hos mercedes, syre grunning tar all rusten, men man må sandblåse først for at resultatet skal bli bra! vi bruker også noe lignende "rustbjørn" men det er ikke noe tess, de bilene vi får reklamasjon på, er de vi bare har brukt våres variant av "rustbjørn" på!!! hvis jeg var deg ville jeg ha felt inn plater og sandblåst!! keep up the good work!!! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 okey...er veeeldig lenge siden jeg har oppdatert denna prosjektposten....ga lissom opp pga lite respons....men tengte jeg kunne slenge inn noen bilder va hvordan bilen ser ut nå....som jeg har nådd målet mitt med prosjektet. Og skilter og eu er fiksa....og bilen ruller på veien.. Før Etter... Vet at alle ikke synts så mye om harry biler...men smaken er som baken....og smaken min er kansje litt væl harry tell tider... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 stiligt! Sony Xplod we likey hellothere Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg