Boosti Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Jeg har nå tenkt og begynne med å fikse opp den gammle trofaste 80 min. Den sto stille ute hele forje vinter, så den har blitt sterkt rust angrepet. Det jeg først har tenkt og gjøre er og få den i tipp topp stand, uten rust og lignende. Så skal jeg begynne med litt styling. Jeg skal montere 90 fangere, sote ruter, sote blinks ,ny grill, Alu felger og no annet småtteri Bilder av bilen: litt av Rusta: Bilde av bilen så som den er nå: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Spennende, hold oss oppdatert da :D Bra du begynner i riktig rekkefølge :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Denne ligger vel på mopedportalen også...Eller tar jeg feil :) stå på Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by millhouse Denne ligger vel på mopedportalen også...Eller tar jeg feil :) stå på Jepp...den ligger på mopedportalen også.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Det jeg har gjort hitt til er og pussa port den rusta jeg fikk pussa bort.Så har jeg hatt på "Rust Bjørn" på den rusta spm sitter dypere i metallet. Rust Bjørn er er slags vidunder middel som om gjør rusta til metall i gjenn. Etter det har jeg sparklet og begynnt med grunning og lakkering.. Rusta Pussing.. Rusta fjernes med Rust Bjørn... Der rusta har vært..blir det bare noen svarete flekker Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Sparkling.. Og Litt grunning... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Har også fått montert holderen til exstar instrumentene jeg seinere skal montere.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Det har blitt gjort mye siden sist oppdatering, så her kommer en orntelig oppdatering av prosjektet. Noe av det som nå har blitt gjort på bilen er og fått fjerna nesten all rusta, lakka, frakta bilen til skolen hvor jeg går, fått fiksa håndbrekk, fått fiksa dæsjbordlys, fått montert diverse stæsj og begynnt skifting av fjærer foran.. Sparkling og lakkering.. Lakkeringa på bildene er helt elendig, og jeg har ikke profil lakkert....grunnen til det er at lakk forhandleren jeg kjøpte lakk hos, blanda feil. Så når jeg kom for og bytte lakken som jeg hadde betalt 500kr, nekta han og ta den i mot. Så jeg slenger bare på den lakken jeg har nå, så det ikke begynner og ruste igjen. Så lakker jeg orntelig igjenn til våren med lakk sprøyte. Ekstra lys montert og koblet til.. Bilen sånn den henger nå..klart gjort for fjær skift på mandag. Har også hatt den på Naf kontroll, og den var feil fri untatt den knekte fjæra og et skilt lys.Så når jeg får skifta ut den knekte fjæra og reparert skilt lyset på mandag, er den feil fri. Har også tatt en omfattende motor test på kjerra i dag, og motoren er i overaskende bra stand til og ha rulla 225 000 km En 1,1 Fiesta med Mitsubishi front fanger, Kadett gsi vinge, renault bakfanger osv Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Det går da framover med dette prosjektet også :D Fint noen pusser opp og fikser slike bile og, ikke bare drømmere med premiebiler :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 jepp...prosjektet har nå begynnt og gå framover.. I dag har jeg starta demonteringen av fjær od duverse.. Fant også ut at jeg bytter demperne også, med det samma jeg har alt i fra verandre.. Spyle dyser med lys..de er litt harry..men grunn til at jeg kjøpte de er den at de gammle var øderlagte...og ny orginale kosta svin.. og dissa kosta bare en hundrings Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Vakkert.,.hehe Stilig med lys, des mer des ber ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Nye dempere og sotfilm er innkjøpt... Dempere... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hvilken sotfilm bruker du? Fra hvilken forhandler=? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by gsi-power Hvilken sotfilm bruker du? Fra hvilken forhandler=? Jeg kjøpte denne gangen sotfilm fra Torhov.. Sist gang jeg kjøpte, kjøpte jeg på biltema. Men den biltema filmen var det ikke lim på så den var enkel og monteren, men satt pare i et halvt hår.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Da er det bare å sote i vei, blir spennende å se resultatet :D blir det bra skal jeg ut å handle lik film :D PS: prøvd speilfilm? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg