Bauer Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Har litt lyst til å selge golfen! selges høystbydende over 15000. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=552503 Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 ingen som vil ha en golf? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 legg litt penger imellom så får du min å jeg får din... Nyyyydelig bil du har, og litt mer tilpasset mitt bruk og økonomi fremover:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by ArraKiss legg litt penger imellom så får du min å jeg får din... Nyyyydelig bil du har, og litt mer tilpasset mitt bruk og økonomi fremover:) akkurat nå går jeg på penger fra Aetat, så jeg har nok ikke rå til noe A4 med det første, hehe.. Men selg din og kjøp min :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Jobber med saken..... skrik ut om du veit noen som skal kjøpe A4 da :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Skal jeg gjøre! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 . .. .... ...... ........ .... .... .... .... .... OPP! :) Ny pris. HBO 12000 som den står! Alle bud vurderes.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Jeg er SÅ klar for den bilen din... Noe galt siden du skriver "som den står"? MÅÅ få vekk A4'n nå... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 du er ikke interisert i å bytte i en vw caravelle coach a?? 1,6TD. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Altså.. Jeg er litt spontan av meg.. Grunnen til at jeg skrev som den står er fordi det lekker vann inn i bilen hver gang det regner. Har sjekket takluka, den er grei, men det var rust under frontruta. Har nå fjernet det, bestillt ny rute og venter på at den skal komme så jeg kan få satt den inn.. Prisen.. ja den blir jekket opp til 15'000 igjen fordi det kosta meg litt som jeg egentlig ikke hadde tenkt til å bruke! Eneste som nå må gjøres er å bytte speedometerhuset, da turtelleren ikke fungerer. Heller ikke kjørecomputeren. Men det er UTROLIG vanskelig å få tak i et speedometerhus fra en GTI med kjørecomputer. har sjekket litt rundt og funnet ut at det fungerer å bruke huset fra en vanlig golf uten kjørecompen! Men jeg har satt inn en annen turteller i mens! Bilen er ganske pen egentlig bare jeg får vaska og polert den! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 var det ikke interesangt med en coach?? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 nei takk! Ellers takk:) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by ArraKiss legg litt penger imellom så får du min å jeg får din... Nyyyydelig bil du har, og litt mer tilpasset mitt bruk og økonomi fremover:) Jeg er intr i A4'en, men klarer ikke skaffe mer enn ca 100K (spørs hvor mye jeg får for bilen min) så da er det vel ikke aktuellt?!? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Bauer Altså.. Eneste som nå må gjøres er å bytte speedometerhuset, da turtelleren ikke fungerer. Heller ikke kjørecomputeren. Men det er UTROLIG vanskelig å få tak i et speedometerhus fra en GTI med kjørecomputer. har sjekket litt rundt og funnet ut at det fungerer å bruke huset fra en vanlig golf uten kjørecompen! Men jeg har satt inn en annen turteller i mens! turteller/spm klokke til min golf 2 fik jeg for 50,- på isi bilopphuggeri, de har en golf 1 der også, ikke gti, men den har klokka ..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 bare jeg får tilbake bilen fra overhaling av motor så skal jeg kvitte meg med den, og da kjøper jeg din hvis den fortsatt er til salgs. Hvis du ikke vil kjøpe en golf II da? ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg