Gå til innhold

Vurderer å selge min einser golf

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

Originally posted by ArraKiss

legg litt penger imellom så får du min å jeg får din... Nyyyydelig bil du har, og litt mer tilpasset mitt bruk og økonomi fremover:)

akkurat nå går jeg på penger fra Aetat, så jeg har nok ikke rå til noe A4 med det første, hehe.. Men selg din og kjøp min :D

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..

Jeg er litt spontan av meg.. Grunnen til at jeg skrev som den står er fordi det lekker vann inn i bilen hver gang det regner. Har sjekket takluka, den er grei, men det var rust under frontruta. Har nå fjernet det, bestillt ny rute og venter på at den skal komme så jeg kan få satt den inn..

Prisen.. ja den blir jekket opp til 15'000 igjen fordi det kosta meg litt som jeg egentlig ikke hadde tenkt til å bruke!

Eneste som nå må gjøres er å bytte speedometerhuset, da turtelleren ikke fungerer. Heller ikke kjørecomputeren. Men det er UTROLIG vanskelig å få tak i et speedometerhus fra en GTI med kjørecomputer. har sjekket litt rundt og funnet ut at det fungerer å bruke huset fra en vanlig golf uten kjørecompen!

Men jeg har satt inn en annen turteller i mens!

Bilen er ganske pen egentlig bare jeg får vaska og polert den!

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ArraKiss

legg litt penger imellom så får du min å jeg får din... Nyyyydelig bil du har, og litt mer tilpasset mitt bruk og økonomi fremover:)

Jeg er intr i A4'en, men klarer ikke skaffe mer enn ca 100K (spørs hvor mye jeg får for bilen min) så da er det vel ikke aktuellt?!?

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Altså..

Eneste som nå må gjøres er å bytte speedometerhuset, da turtelleren ikke fungerer. Heller ikke kjørecomputeren. Men det er UTROLIG vanskelig å få tak i et speedometerhus fra en GTI med kjørecomputer. har sjekket litt rundt og funnet ut at det fungerer å bruke huset fra en vanlig golf uten kjørecompen!

Men jeg har satt inn en annen turteller i mens!

turteller/spm klokke til min golf 2 fik jeg for 50,- på isi bilopphuggeri, de har en golf 1 der også, ikke gti, men den har klokka .....

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider