kenneth m Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 monica selger sin 200sx. gå inn på autodb.nobabyhmm? Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 denne? fin bil i alle fall, men blir det ikke vanskelig å få 222k for en 94 mod selv om den er mye påkostet? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Den er vel bare Søndagskjørt av en eldre mann? :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 M3'en er også tilsalgs har jeg sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_Boy Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 off topic:hvorfor skal dere selge begge 200 sx'ene og m3'en a? Siter Kenneth (CiViC_BoY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Hun glemte å skrive konekjørt :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by dalheim denne? fin bil i alle fall, men blir det ikke vanskelig å få 222k for en 94 mod selv om den er mye påkostet? hvis du skal kjøpe en orginal til 160000.- å koste på den 60000.- kommer du ikke lenger en et bodykit , en vanelig lakk å noen ok felger. desuten er lakken helt syk. så jeg tror ikke det blir noe problem. bilen er nybygget. hvis monica ikke får det så selger hu ikke. har ikke så stort behov for å selge. Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by K-NeT off topic:hvorfor skal dere selge begge 200 sx'ene og m3'en a? jeg har en jun bil som noen av dere kanskje vet. jeg skal selge m3n å 200n for å ha penger til å bygge ferdig denhapyhappy ja bilen til monica var gubbekjørt fram til hu kjøpte den. 1 eier. så i det siste er den konekjørt:titties: Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jeg har ekstremt lyst på M3'en din. Men jeg får ikke forsikra den!! Har hørt med Gjensidige, If og terra. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 skulle gjerne kjøpt den 200'n jeg... så den på gatebil nå og den er absolut verdt prisen =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 100 store høvdinger for kun lakken??? En liten steinsprut og alt er ødelagt. Lykke til med salget. :rolleyes: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Bilen er solgt ja? Hvor i landet befinner den seg nå da? Så faktisk bilen cruize forbi Shell Strømmen da jeg tanka..;) Lekkerbisken det der..:D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 tror ikke den er solgt, mener jeg leste at de beholder den en stund til.... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by jødahl Jeg har ekstremt lyst på M3'en din. Men jeg får ikke forsikra den!! Har hørt med Gjensidige, If og terra. jo du får forsikret den. ring meg på 91399890:) Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by jødahl Jeg har ekstremt lyst på M3'en din. Men jeg får ikke forsikra den!! Har hørt med Gjensidige, If og terra. Du forsikrer den som en 320i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg