audi-maniac Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 her finner du jo noen bra tillbud da;) http://www.daekimporten.dk Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 enten finner du på noe litt nytt: ellers så går du for gull! men lik som en polo her inne. :) :) :) :) :) :) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Hva med adaptere og polerte Mercedes eller Pheaton felger? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Polo Classic Hva med adaptere og polerte Mercedes eller Pheaton felger? Vil ikke hjulet komme lengre "ut" med adaptere, som med spacere? Har du noen bilder med G3 som har noen av de nevnte felgene? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by B.T.i Hvil ikke hjulet komme lengre "ut" med adaptere, som med spacere? Har du noen bilder med G3 som har noen av de nevnte felgene? Det vil komme lengere ut ja, men spaceren er er jo bare 25 mm tykk og felgene har som bukes har ET 41-48, så det går greit med litt valsing. you can probably find some pics among the Westside VW Mania pics Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hvorfor ikke dra strikken litt langt og klemme på 18" av noe slag? Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by RaZoR Hvorfor ikke dra strikken litt langt og klemme på 18" av noe slag? fordi 18" på golf3 verkes ser bra ut, eller er komfortabelt og kjøre med..i tillegg må det somoftest valsing/justeringer til for og klemme på 18" på en stakkars 3'er Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 off... MAX 16" på Mk3 mener nå jeg. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 max 17" etter min smak..men 9x16" med fffeeeeet kant er det råeste Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Tror jeg skal kjøpe disse over nyttår : http://www.interdekk.no/categories/wheels.php?search=VW,GOLFIII,001,16 Står nederst på siden, 159650! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by B.T.i Tror jeg skal kjøpe disse over nyttår : http://www.interdekk.no/categories/wheels.php?search=VW,GOLFIII,001,16 Står nederst på siden, 159650! Nei, de skal jeg ha :o Billige da gitt.. Felg m dekk: Tot. pris for dette kr 5390.- Dekke er da Mastersteel 205/45-16 (frakt / montering kr 200.- pr hjul) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by chr1z Nei, de skal jeg ha :o Billige da gitt.. Felg m dekk: Tot. pris for dette kr 5390.- Dekke er da Mastersteel 205/45-16 (frakt / montering kr 200.- pr hjul) hah jeg fant de først!:D kult nok at interdekk har sine lokaler rett borti her.. jeg kan forresten gå god for interdekk.no Bra service, og KORT leveringstid.. anbefales på det sterkeste Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hmm.. flere som skal ha slike? Må vel finne noen andre da:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Mandel her har du i allefall feite 16" til en sjukt billig penge.. har selv felger fra dette stedet, og de er gode som gull.. polerer du kanten på disse ender du opp med noe helt ekstremt!! interdekk hehe jeg skal i allefall ikke ha det på golf3, hvis det hjelper.. går over til mk2 når snøen forsvinner =)= Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Mandel hehe jeg skal i allefall ikke ha det på golf3, hvis det hjelper.. går over til mk2 når snøen forsvinner =)= Hadde heller ikke planlagt en til vinter med G3, hadde håpet på quattro.. Men, nå har jeg ombestemt meg.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg