Gå til innhold

Skyline i bergen?

Ranger emnet


Hells angel

Anbefalte innlegg

Har sett flere ganger når jeg kjører forbi skjoldskiftet i bergen at det står en eller annen sannsynligvis fet bil under en presenning oppe i gaten... mange som har sagt til meg at dette er en som heter kim sin skyline r34 med nesten 1000hester... er dette sant..? noen som har bilder info om bilen? Syntes selv dette hørtes usannsynlig ut først, men han kim fyren har jo hatt 2 feite bmw cab'er fra før så d kan jo være sant....

'85 golf 1.8c

60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hells angel

Har sett flere ganger når jeg kjører forbi skjoldskiftet i bergen at det står en eller annen sannsynligvis fet bil under en presenning oppe i gaten... mange som har sagt til meg at dette er en som heter kim sin skyline r34 med nesten 1000hester... er dette sant..? noen som har bilder info om bilen? Syntes selv dette hørtes usannsynlig ut først, men han kim fyren har jo hatt 2 feite bmw cab'er fra før så d kan jo være sant....

 

Skyline R34 med nesten 1000hk under en teppe i gata? Hehe, da tror jeg ikke den blir stående der lenge hvis noen i feil miljø får høre om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

leste i bilsport at han kim hadde snusen i en skyline ja..men om han har fått kjøpt den ennå vet jeg ikke!!

hvor ved skjoldskiftet er det den står egentlig??

 

kjører forbi der daglig selv.. (men jeg er litt for opptatt med å spinne meg rundt rundkjøringer til å kunne se meg rundt etter biler under teppe!! hehe)

 

Dårlig kart men den står i en carport under en blå presenning, står av og til en ny merce-s der...

 

Skattekart.bmp

'85 golf 1.8c

60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ein skyline i bergen?

sist gang det var treff i åsane så kom det inn ein rød skyline men den kjørte med ein gang. fekk ikkje sett den så nøye.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e hvertfall 3 skyline i bergen..

 

en r34 (han kim bmw kisn sin)

en rød r 33 tror eg det e i nor hordaland

og en mørk blå rh registrert r32 på sotra.. tror eg.har hvertfall sett den på straume og i sund...

 

 

få ut nokoen bilde av glisen då kim.

 

eg veit kven du e""

:D

suzuki swift 06 4x4 sports edition

 

x Rx7 Turbo 2

x mazda 1300 76mod

x mitsu lancerius

x rx7 na

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fc3s

e hvertfall 3 skyline i bergen..

 

en r34 (han kim bmw kisn sin)

en rød r 33 tror eg det e i nor hordaland

og en mørk blå rh registrert r32 på sotra.. tror eg.har hvertfall sett den på straume og i sund...

 

 

få ut nokoen bilde av glisen då kim.

 

eg veit kven du e""

:D

 

e'' det meg du meine eller???? martin

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår