Volvo240R Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Blir vel en grei sommerbil håper jeg. Og vi treffes garantert på banen, håper jeg får sitte på en tur med din ;) Hadde vært artig! Før nyttår så får jeg papirer på hvordan den nye maskina bilr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Klarte det før nyttår, var nedover hos Eng i går. Satte opp tre alternativer: - 2,8l med 531 topp og forgassere (50 eller 55mm) - 2,8l med 531 topp og datasprut/tenning - 2,8l med EVO topp og gassere Etter en del grubling og tenking går jeg for det første, dette grunnet pris. Jeg svømmer ikke i cash akkurat, men hadde vært moro med innsprut eller EVO også da. I løpet av kort tid legger jeg ut godmotoren min for salg, for de som er intr lønner det seg å være først til mølla! Motoren selges komplett med forgassere, innsug, grenrør og komplett SIMONS 2,5'' eksosanlegg. Pris kr. 29.000,- Mer info og bilder kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 gleder meg til å se den nye motoren din. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 http://www.bilforumet.no/topic/91069-selges-grom-sugemotor-volvo-240740/?do=findComment&comment=974555 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Lagde meg nye foringer til panhardstaget i dag. Lagde de i meget hard gummi, så hard at den kan dreies uten problemer. Samtidig med det heiste jeg bakhjulene over bakken med traversjekken på firesøyleren og varmkjørte drivverket i vel 15 min.... Og en ting til: Kopperplate sinterclutch, 235/40-18 Michelin sommerdekk og 5 cm nysnø over hardpakket snø er absolutt ikke førstevalget! Dette må vel være prosjektet heftigste oppdatering på lenge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Lagde meg nye foringer til panhardstaget i dag. Lagde de i meget hard gummi, så hard at den kan dreies uten problemer. Samtidig med det heiste jeg bakhjulene over bakken med traversjekken på firesøyleren og varmkjørte drivverket i vel 15 min.... Og en ting til: Kopperplate sinterclutch, 235/40-18 Michelin sommerdekk og 5 cm nysnø over hardpakket snø er absolutt ikke førstevalget! Dette må vel være prosjektet heftigste oppdatering på lenge?? hehehe gleder meg til oppdateringa om motoren kommer jeg kiddie Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Solgte 2,4 literen i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 mye fikk du igjen for den da? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Gikk nok litt i underskudd...hehe Gleder meg til å se ny motoren, har du bestemt dg helt for turbo eller ikke? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Gikk nok litt i underskudd...heheGleder meg til å se ny motoren, har du bestemt dg helt for turbo eller ikke? Kan svare for han jeg.. NEI det blir ikke turbo nei.. men heftig N/A motor kiddie Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Er Engh iferd med å bygge motor nå eller? Venter på bilder av ferdig underdel og topp jeg :popcorn Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hei, blir sikkert bra m foringene... æ kjøre m uretan/superflex foringer lesføfors senkefjærer og bilstein club sport.. funke bare lækkert!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Motoren gikk for 25.000 kr (uten eksosanlegg). Har ikke levert den enda, men fått 12.500kr inn på konto. Leveres på søndag. Gikk i usedvanlig stort underskudd! Heiser ut motoren i morgen når jeg får tak i elefant. Bilder av motoren kan bli vanskelig under bygging desverre. Ikke noe å gjøre med det. Motoren er bestilt, så regner med at det begynner å sprute spon i slutten av februar. Eksosanlegg, som nytt. Selges forøvrig uten grenrør. BUD! Girkasse og div demontert. Eksosanlegg og div borte. Grenrør borte. Ren motor klar for motorbukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Da er motoren ute, ute for alltid ;) Motorrom: Motor venter på å bli hentet: Èn ting er sikkert! Kommer til å savne bunndraget i denne motoren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 blir vel mere bunndrag i nymotorn med 2,8liter!da forsvinner savne tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg