Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Stemmer det Henrik =) En bil er ikke bygd på 1, 2, 3.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 blink h/v brems og park? ikke ryggelys el no annet tull? du har batteriet baki du også vel? har du plussen i andre kanalen? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 blink h/v brems og park? ikke ryggelys el no annet tull? du har batteriet baki du også vel? har du plussen i andre kanalen? Stemmer... Ryggelys er tull.. Skal lage batterikasse og slik i morgen tenker jeg, så da legges pluss kablen som du sier i den andre kanalen! That's right! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 ok. kanskje jeg ska gjøre det samme nå som interiøret er ute.. har styrestrømmen til bensinpumpene og sånn inni der også jeg da.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 står buret plasser helt inntil opphøyninga til baksetet da el? ble veldi fint ihvertfall. huff mye jobb som står igjen på bilen min ass... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 ok. kanskje jeg ska gjøre det samme nå som interiøret er ute.. har styrestrømmen til bensinpumpene og sånn inni der også jeg da.. Det er en mulighet det! Plass til mye kabler der inne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 står buret plasser helt inntil opphøyninga til baksetet da el? ble veldi fint ihvertfall. huff mye jobb som står igjen på bilen min ass... Takk :D Ja, det passer helt bak til opphøyningen ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 ska ikke skru ut dashbordet mitt jeg da, så blir litt tukkel foran der da, men ellers virker det jo som en grei jobb det buret da.. kjøpte du bare grunnpakka med 4 skrukoblinger og ekstra stag til krysset bak? eller har du skrukoblinger på dørstrevera også? lakka ditt med sprøyte el? tenkte jeg sku prøvd å få pulverlakkert mitt hvitt.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 ska ikke skru ut dashbordet mitt jeg da, så blir litt tukkel foran der da, men ellers virker det jo som en grei jobb det buret da.. kjøpte du bare grunnpakka med 4 skrukoblinger og ekstra stag til krysset bak? eller har du skrukoblinger på dørstrevera også? lakka ditt med sprøyte el? tenkte jeg sku prøvd å få pulverlakkert mitt hvitt.. Kjøpte grunnpakka med tre ekstra stag, jeg har jo kryss og tverrstag bak for å feste seler i. Samt dørstrevere. Jeg brukte 10 skrukoplinger. Stemmer, jeg lakkerte mitt med sprøyte - base og klarlakk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Lurer litt på desse ledingene og dette jeg... Slik jeg har forstått så har du ingenting av der orginale nettet igjen på bilen? Er det mye jobb å lage eget nett med nye ledninger og slikt? Jeg skal kun ha VDO målere i dashbordet..så der det vel bare til lys forran og bak og bensinsysyem...Motoren får jo datasprut. Har du den orginale sikringsboksen enda? Ta å sleng opp noen bilder av det da..om du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Lurer litt på desse ledingene og dette jeg... Slik jeg har forstått så har du ingenting av der orginale nettet igjen på bilen? Er det mye jobb å lage eget nett med nye ledninger og slikt? Jeg skal kun ha VDO målere i dashbordet..så der det vel bare til lys forran og bak og bensinsystem...Motoren får jo datasprut. Har du den orginale sikringsboksen enda? Ta å sleng opp noen bilder av det da..om du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Lurer litt på desse ledingene og dette jeg...Slik jeg har forstått så har du ingenting av der orginale nettet igjen på bilen? Er det mye jobb å lage eget nett med nye ledninger og slikt? Jeg skal kun ha VDO målere i dashbordet..så der det vel bare til lys forran og bak og bensinsystem...Motoren får jo datasprut. Har du den orginale sikringsboksen enda? Ta å sleng opp noen bilder av det da..om du har. Stemmer, da trenger du ikke stor mer enn til lys og drivstoffsystem. =) Jeg kan ta bilder ;) Men det blir ikke før i morgen tenker jeg. Allt av det originale ledningsnettet bakover er kastet og nytt er lagd. I forkant er det mye originalt igjen enda. Men her som bak, skal mye fjernes. Sikringsboksen har nesten samme plassering som org, men er noe framskyvet og heist opp. Festet med karosseriskruer til A-stolpen. Ellers er batterikasse lagd og festebrakett til dette skal lages etterpå. Oppdatering med bilder kommer, også av ledningene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Batterikasse er brettet til i alumnium, festebrakett er sveist og klar for hullboring. Mye av dette skjer i morgen, dvs. ferdigstilling da. Da gjenstår kabeltrekking. Har ikke akkurat jobbet effektivt i dag, tatt det rolig for å ikke ødelegge kveldens afere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Skal beholde det orginale speedometeret og slikt da? Du har lakt ledingene i K-rør i kanalen da regner jeg med? Har det blitt lite gjort på deg i dag?:puke: :sleeping :puke: :sleeping hehehehehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Det skal beholdes originalt. De er lagt i K-rør ja :D Gjort så og si ingen ting i dag :P Rart det er dagen derpå. Eneste som er gjort er at batterifestet er klart for montering, lakken må tørke først :D Og jeg er jo alltid treg med bilder :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg