Volvo240R Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 hmm..jeg sier meg VELDIG fornøyd med 960 motor i 242!! helvette så den går :) samt lyden er så jævlig übernice med jt-superflow n/a 3" anlegget. du kan jo gå n/a.. et firma i .au selger chip, som gir 960 motoren 238hk/301nm. iflg. benk, skal 3" effektanlegg og fjerning av kat gi 12hk (norspeed har bremset det før). da er du oppe i 250hk/320nm kanskje? 250hk er 150 hk for lite. 320nm er 180nm for lite.. hehe. Vil ha den gode gamle fireren med 16V gitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldbg Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 (les dette på dansk utdrag fra filmen #gamle menn i nye biler") ja men det er jo panser stål får faen Siter 91 opel vectra styling er bestillt tempo corvette tidligere nissan patrol 2.9 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ser du söker etter 531 topp.. ble det ikke noe av 16V eller? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ser du söker etter 531 topp.. ble det ikke noe av 16V eller? Går for 8V etter mye diskusjon sammen med motortrimmere (volvo). De ville at jeg skulle beholde det som var originalt i 240 - altså 8v. De mente også at 531 toppen er og blir den sterkeste til rødblokkene, så da var valget lett - går for 8V. Noen som har en 531 topp liggende som de skal selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Går for 8V etter mye diskusjon sammen med motortrimmere (volvo). De ville at jeg skulle beholde det som var originalt i 240 - altså 8v. De mente også at 531 toppen er og blir den sterkeste til rødblokkene, så da var valget lett - går for 8V.QUOTE] Jepp, skal visst være 8V som skal være den sterkeste av de... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Én god grunn til IKKE å velge 16V er vel driftssikkerheten. Interference vs non-interference topper. En annen usikker grunn er at det sies at det er lettere å ta ut max ytelse på en 8V vs 16V i forhold til antall ventiler. Personlig ville jeg valgt 16V FT bare på trass! :fuckme2: hehe... Hvorfor skal man alltid gjøre som alle andre? Hvorfor kan man ikke gå mot strømmen? Kan ikke huske så veeldig mange 16V volvoer i Bilsport de siste ti årene i det hele tatt. :boxing TexasCom: Hvis 16V sees på som en (skremmende for mange?) utfordring vet jeg at du er rette emnet til å gå løs på en B2x4FT sombrero Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Én god grunn til IKKE å velge 16V er vel driftssikkerheten. Interference vs non-interference topper. En annen usikker grunn er at det sies at det er lettere å ta ut max ytelse på en 8V vs 16V i forhold til antall ventiler. Personlig ville jeg valgt 16V FT bare på trass! :fuckme2: hehe... Hvorfor skal man alltid gjøre som alle andre? Hvorfor kan man ikke gå mot strømmen? Kan ikke huske så veeldig mange 16V volvoer i Bilsport de siste ti årene i det hele tatt. :boxing TexasCom: Hvis 16V sees på som en (skremmende for mange?) utfordring vet jeg at du er rette emnet til å gå løs på en B2x4FT sombrero Hehe, takker :D Men en ting (som budre overses :P) er jo at jeg personlig syntes det ser best ut med 8v i 240, ettersom den ikke kom med 16v originalt. Får se hva jeg kommer over, men det er stor sannsynlighet på at det blir 8v - 531. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenous Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hmm, sendte nettopp min 240 til huggern, to timer etter jeg hadde sendt den inn og var hjemme uten bil eller noen som helst form for og komme meg ut igjen... så kom jeg på.. FAEN!!!! toppen... :eek: hvis ikke skulle jeg solgt deg en nyoverhalt 531 som var gått 15k siden overhaling av bilforum (volvo) :( Siter some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hmm, sendte nettopp min 240 til huggern, to timer etter jeg hadde sendt den inn og var hjemme uten bil eller noen som helst form for og komme meg ut igjen... så kom jeg på.. FAEN!!!! toppen... :eek: hvis ikke skulle jeg solgt deg en nyoverhalt 531 som var gått 15k siden overhaling av bilforum (volvo) :( Synd det da :( Hadde gladlig kjøpt toppen hvis den ikke hadde vært overpriset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Synd det da :(Hadde gladlig kjøpt toppen hvis den ikke hadde vært overpriset... du kan jo ringe huggeren han leverte den til? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 du kan jo ringe huggeren han leverte den til? Ja, hvorfor ikke? Hvor i landet holder han til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenous Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 knoksen håper dem sjekka motoren før dem klemte den, var veeeeldig lite igjen på bilen.. om noen vil kjøpe orginale beige skinnseter fra 760gle eller turbokit (desverre uten turbo) så har jeg dette liggende, sammen med am-lykter modda litt til og passe 88mod240 i tilleg har jeg en splitter ny eurolykt (høyre tror jeg) Siter some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 knoksen håper dem sjekka motoren før dem klemte den, var veeeeldig lite igjen på bilen.. om noen vil kjøpe orginale beige skinnseter fra 760gle eller turbokit (desverre uten turbo) så har jeg dette liggende, sammen med am-lykter modda litt til og passe 88mod240 i tilleg har jeg en splitter ny eurolykt (høyre tror jeg) Er kun ute etter 531 topp og B230 blokk (85-88), alt det andre på bilen er nytt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Du.. De der felgene.. Er det de helt nye, råe fra photoshop!? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Felgene på denne bilen er ikke moddet på i photoshop. De er originale fra volvo - men lakkert i en annen farge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg