Volvo240R Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by 240 rånar Fett!!! Digge når nåken gjer sånn med bilen sin:D E vel rå lyd i han kan eg tenka meg:D hehe STÅ PÅ;) Takk... Det er grom lyd i den ja. Når jeg drar den til 7300rpm er den helt vill... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Er det ikke 230 blokka som er å foretrekke til rallycross osv? den har vel mindre bærelager og veivtapper (?) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by Turboperformance Hvor har du kjøpt 25 mm krengningsstag foran? det får du hos volvo eller pedersen racing. kjøpte mine r-sport stag hos volvo i vinter...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Pris? Originally posted by Skrotnisse det får du hos volvo eller pedersen racing. kjøpte mine r-sport stag hos volvo i vinter...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 dette må jeg si er et flott prosjekt... virkelig bra... veldig gøy å se folk tune opp en sugemotor i stedet for å presse eksessivt mye luft inn med en turbo... :D :D :D du sa at du kunne lage karboninnsug... quanta costa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Gøyal sak! Var flere slike i gamle dager. Nå er det bare turbo som står i hodet på barna ;) Men har du ei effekt- og momentkurve som egner seg for trykk? Sku vært artig å se når og hvor du har de ulike hestene og momentet. Regner med at du har litt bunndrag i det minste med stroka blokk?! Kjett hvis alt kommer på topp... :) mvh Trond Viggo Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by bludnik dette må jeg si er et flott prosjekt... virkelig bra... veldig gøy å se folk tune opp en sugemotor i stedet for å presse eksessivt mye luft inn med en turbo... :D :D :D du sa at du kunne lage karboninnsug... quanta costa? Tenkte du på prisen på inntaket? Det koster mellom 15.000 - 17.000 kr i England på spes. bestilling, men jeg lager et for ca. 5.000 - 6.000kr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die Pris? 1100-1200 kr....tilbake til topic....... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 240, en evig klassiker;) kost fram noen bilder da;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by arctos 240, en evig klassiker;) kost fram noen bilder da;) Her er noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Er det ingen som har kommentarer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Hva vil du at vi ska si? Mange har jo allerede kommentert bilen din.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Texascom Er det ingen som har kommentarer?? ja, vi skal kjøre om kapp til sommern.......;) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Skrotnisse ja, vi skal kjøre om kapp til sommern.......;) Du må snakke med faren hans...det er hans førekort han kjører på.....;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Du må snakke med faren hans...det er hans førekort han kjører på.....;) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg