-EKS- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Er vel greit å gjøre seg ferdig foran først tenker jeg..:) Blir bra dette anders..;) Greit og gjøre seg ferdig, men og kjøre med coilovers bare forran er som og ha, senke fjører og bilstein sport dempere forran og orginalt gåent bak.. Det er sjukt forskjell ;) men tenker nok han har en plan jeg... Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Morten: takk takk, bilder kommer. Erik og E-K: Jeg er ikke milionær :P Tar en ting om gangen, men planen er klar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 han jobber og prioriterer som ALLE andre som bygger bil gjør.detta er 50ende gang noen spørr, blir litt provosert! jaha... jeg bruker hver eneste krone jeg får lagt hånda mi på til bil å har kanskje råd til en 10,del av dette her.. går konstant blakk å sparer å har fortsatt ikke råd til noe lignende. det blir jeg provosert av. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 noen gang gått opp for deg at folk har forskjellige jobber? og anders har lakkert og pusset hele bilen selv, gjør alt annet selv også. eneste han har satt bort er motor. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ja jeg veit de godt. men lurte kanskje lissom på om han kanskje tatt lån.. for ny volvo v40 + grom 240 ekke billig... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ja jeg veit de godt. men lurte kanskje lissom på om han kanskje tatt lån.. for ny volvo v40 + grom 240 ekke billig... Bryr det deg forresten? Har ikke V40, men S40 og 0 lån. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 kan vell for faen få lov til å spørre el? å sorry unskylder meg dypt.. s40 var de. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 kan vell for faen få lov til å spørre el? å sorry unskylder meg dypt.. s40 var de. Self Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 sorry.. hissa meg lidt opp uten grund her.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Det går bra det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da er hylsene i hus etter eloksering! Meget bra resultet, svært fornøyd! Spindlene jeg skal bruke presset jeg ut av de gamle hylsene før i dag, så nå er det å få allt i hop med riktige lengder osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da er hylsene i hus etter eloksering! Meget bra resultet, svært fornøyd! Spindlene jeg skal bruke presset jeg ut av de gamle hylsene før i dag, så nå er det å få allt i hop med riktige lengder osv.. Det der så bare helt sykt ut anders ! Ikke noe problem å få den i perfekt høyde med de der :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 =) Det som er viktig nå er å få lagd den nedre demperfestet i rett høyde. Skal prøvemontere litt i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Slik... Da er beina ferdige og "nytt" oppheng skal lages bak. Bilder av mine fullstendige coilovere. Her er org sandblåst spindel helsveist til hylsen. Bunn og toppforing er også presset inn. Tettering på toppen er også på. Ny opphengskule.. Komplett bein: Ferdig på bilen. Og høyden ble fin :D Kan justeres 2-3 cm opp og masse mer ned. Og til slutt, moro å lage det meste selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Imponerende! men det blir vel verre med TUV papirer og godkjenning Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg