Reset Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 dæven for en pen bil! fineste 240 jeg har satt! :D har sett igjennom hele tråden no, fra 1 - 112! spennande!:) blir bra dette!:) godt nytt år:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Et spm bare.. Hvis du hadde lagd en 16V topp som var like heftig som 8V toppen din, hvor mye mer hk ville du anslå at du kunne fått? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Reset: Takk takk! Godt nyttår! Espen*: Tørr ikke anslå noe, eneste jeg tror er at bunndraget ville blitt dårligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hva sjer når det gjelder karbon her i gården da? Blitt noe støping? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 volvotic: Ikke no støping. Men jeg skal lakkere dashbordet på lørdag. Så etter det blir det støping så fort han som skal støpe er klar og har tid. Bilder av dagens tilstand: Bilen trygt beskyttet under laknet =) Dashbordet får siste lag filler. Lakkeres på lørdag. Og batterifestet som skal sitte i h. hjulbrønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Har det lunt og fint under lakene sitt ja :) Gromt, rent og pent! Hadde vert veldig fint om du hadde tatt med forklaring og bilder under støpinga når du kommer til det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Har det lunt og fint under lakene sitt ja :) Gromt, rent og pent! Hadde vert veldig fint om du hadde tatt med forklaring og bilder under støpinga når du kommer til det =) Takk ;) Bilder blir det, det skal jeg love dere! Ellers er felger bestillt, 8,5x19'' med litt kant. Fem stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Mulig jeg har hoppa over noen comments her nå, men litt oppklaring på div RC motorer tror jeg er på sin plass.. 2,7-3,0 liter med 531topp ca 275hk i snitt.. 2,7-3.0 liter med Evotopp ca fra 270 til 314 .Alle andre tall på en evo er tull og tøys. 2,7-30 liter med 262topp (16v) fra 310 til 345 Til og med Køhler har fått justert benken sin.. så den svenske mesteren har nå 320hk på 2,9 16v. Forrresten er nå kjørbarheten blitt vesentlig bedre på 16v en de andre. Hilsen en som har kjørt alle motorene, og vært med å bremset alle.. Det samme gjelder BMW motorene!,, omtrent samme tall som volvoene, selv om det sirkulerer masse fantasitall rundt om kring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 PS. de grommeste 16v motorene bruker EVO blokka.. med maks 100mm bor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 mener å ha hørt at køler leverer en 16v motor som leverer 360 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 PS. de grommeste 16v motorene bruker EVO blokka.. med maks 100mm bor er denne bedre enn alu blokka ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Det er mye snakking og tipping om effekt. Men det er kun i benken tallene kommer frem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 må si meg enig der ja:D Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hvor mye har du benka på hjula da?:) Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Love_juice Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 dette er bare en helt råååå volvo, digger old school driv linje med illsint sugemotor å gal lyd på turtall, det banker turbo lyden til de grader, mener jeg da:) stå på :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg