Anders- Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Sliter med å få lastet opp film, eller rettere sagt - det går ikke... Photobucket tillater jo filmer opp til 100 mb, denne er 66mb men låser seg. Skal gjøre et forsøk til, filmen skal opp! Så jeg jobber med saken ;) Eller send meg en pm eller lignende så kan jeg uppe den på serveren min... Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Eller send meg en pm eller lignende så kan jeg uppe den på serveren min... Det går an!! Takk for tilbudet! Ellers skal jeg lakkere dashbordet sort rett over nyttår for å se hvor ujavnt det er :puke: Så blir det støping :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Dette er den råeste 240'ien jeg har sett... Skikkelig "Clean and mean" Du skal ha mye skryt for denne :) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
360_R Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Den er good :D Jada, lyden av en veltrimmet sugemotor slår allt etter min mening :D ss242: Polsprit som gjelder, må ha ordentlig vare. Hva faan har lyden å si, når det ikke går framover ?! På tide å våkne opp her ass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hva faan har lyden å si, når det ikke går framover ?! På tide å våkne opp her ass.. Det var vel noen andre som tok opp at lyden på en turboSupra var råere enn på denne suge240'en? En sugemotor vil vel ha en bedre turtallskurve og motorkarasterikk enn en turbomotor, anytime? Dessuten kan det hende bilen til Texascom har ett bruksområde der det passer han bedre med sugemotor, enn en turbomotor? Synes det er rått jeg, at han bygger noe slikt.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 aUDUN`: Takk takk :D Alltid moro å høre slikt =) Boostaholic: Ironisk eller ei, denne bilen går greit nok for meg! Kan ikke å kjøre læll :P Jonte: Takk ;) Liker lyden i sugemotor :D Gundersen sin M3 tok jo kaka! For mitt bruk er motoren suveren, digger rundetider så får vel ikke blitt bedre for meg! Selvsagt kan den lekes og sladdes med, men bakstillingen er ikke satt op for å spinne. Selv 140 hk spinner og leker sidelengs på skogen bare den har stiv baktilling, som ødelegger kjørbarheten fullstendig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 har du noen detaljebilder av hvordan du festa setene på du?? og bilde av hvor langt bak du plasserte hovedbøylen? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Det kan jeg ordne! I hvertfall; setene er festet på egenlagde aluprofiler som er polerte. I bakkant sitter det påsveist stag mellom girkassetunell og kanal. Hovedbøylen er plassert slik det står at den skal være plassert: Bak det bakerste setet. Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 er litt lang i bena jeg, så lurte litt på hvor langt bak hovedbøylen kom til å stå. feste setene først, og ta resten med tiden. var egentlig den tverrbjelken imellom tunnel og kanal jeg junne tenkt meg å se ett bilde av.. har du beholdt taktrekket? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 All unødig vekt er gone, derfor har jeg ikke no taktrekk... La heller på blå base med klarlakk i taket :D Stolfester tidlig i prosessen, langt fra ferdige. Stagene... Plassering av bøyle... Og til slutt med noen strøk maling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Har du planer om å bygge brann mur?? Hvordan har du lakt ledningene til baklyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Du Anders, bare sånn at du veit det liksom.... Je skal ha en tur i høgrestolen din tæll sommarn!!;) Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Brannmur sitter vel montert om en mnd eller tre.. I carbon vel og merke. Ledningene er lagt opp inne i kanalen, tot fire stk. Syntes ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Du Anders, bare sånn at du veit det liksom.... Je skal ha en tur i høgrestolen din tæll sommarn!!;) Det skal du få!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Tror anders har planer om brannmur i carbon gitt!:) Har det på følelsen.... Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg