oeb Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hei, lite spørsmål til deg angående buret.. Du handla til Pedersen eller? Skal sette inn i min nå som det er vinter, men "minstekravet til rally"-buret, er det dette du kjøpte? Eneste jeg stussa på var krysset bak? Skrukoblingene, lagde du dem selv eller kjøpte du dem og? Synes 150 kr pr stk blir drøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Dashbord kan nok støpes det, men er ikke helt gratis. Stemmer det, der er det buret jeg kjøpte i utgangspunktet. Men ettersom hattehyllen er spinkel syntes jeg det blir veldig dumt for egen sikerhet og feste selene der. Derfor sveiste jeg på ett tverrstag mellom festepunktene i skjermbuene. Ang krysset ser det dumt ut med en diagonal når det er to seter, derfor lagde jeg en diagonal til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Detta blir nok bra se! LSR:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hvordan blir vekta på detta i forhold til det gamle? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 hvordan blir vekta på detta i forhold til det gamle? Tot vekt på dash: under 1 kg =) LSR: =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Lenge siden det har skjedd noe her nå! Kommer det snart en update eller? :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Akkurat nå om dagen går det i rengjøring og vasking... Bilen skal inn til Norges Varemesse på torsdag så da må den være ren! Jobber også noe med dashbordet, ett skritt videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Akkurat nå om dagen går det i rengjøring og vasking... Bilen skal inn til Norges Varemesse på torsdag så da må den være ren! Jobber også noe med dashbordet, ett skritt videre. Høres bra ut, polering må til da:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Høres bra ut, polering må til da:) Jepp :D Polere gulv, bur og utvendig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jepp :D Polere gulv, bur og utvendig :D Såpass ja. Da tenker jeg det blir flott i cockpiten :D ! Skal du ta noen bilder av den eller? Etter du har fått polert den:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Varemessa i lilestrøm? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Varemessa i lilestrøm? Jeg gjetter gatebil messa..:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jeg gjetter gatebil messa..:) Rektig rektig... Du også etter hva jeg har fått med meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Rektig rektig... Du også etter hva jeg har fått med meg? Nei, rakk ikke bli ferdig:doh Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Nei, rakk ikke bli ferdig:doh Ikke jeg eller... Er igjen all carbonstøping. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg