Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Malone: Takk takk, er org V70 fanger i utgangspunktet. Petter: Kjøpt bremser til 50'n sier du? Jeg tenker på S4 skiver og AP racing calipere. Jan: Aldri hørt om det før, regner med at det blir AP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 S4 skiver og AP racing calipere, snakker vi stor ombyggning da anders? utdyp det gjerne, Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det blir jo litt, adaptere må lages med rett strekkfasthet og dybde, skivene's nav må freses om på boltsirkel og center samt at bremserør må bygges om til et annet kretssystem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 frese om boltsirkel? hvor store blir de nye bremsene da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Audi's boltsirkel er ikke lik Volvo's. Blir vel rundt 330 tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 det vet jeg, men hvorfor ikke bruke volvo skiver? får jo de i samme dim? eller er det pga calipperne at du skal bruke de? pris på godsakene da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det er èn grunn til det, den er simpel men like viktig som effekt. Nemlig, VEKT! Disse skivene veier halvparten av Volvo's smijern. Og dette er uavfjæret vekt, enda viktigere.... Pris, ingen aning :P Showpics... Dashbord som med tiden skal bli til carbon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ok, men da er jeg med vettu :) kom med bilder og litt linker til adaptre osv med tiden da anders :) så blir ting I ORDEN som alltid :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Linker???? Den linken blir i så fall min adresse merket garasjen.. Lager allt selv. Det som er mye av moroa og sjarmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hei du! må si jeg er ganske imponert over hva du klarer:) men hvor får man kjøpt fester og hengsler til bur? tenker jeg skal ha mitt skrudd, og nå er den helsveisa:D så må kutte det opp litt. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Takk takk... :D Når du først har helsveisa er det ikke bare bare å kutte det opp igjen. Koplingene har hylser som tres inn i røret og flenser som du sveiser på det røret det skal være skrudd i mot. Men slikt får man kjøpt hos f.eks Pedersens Racing =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Takk takk... :D Når du først har helsveisa er det ikke bare bare å kutte det opp igjen. Koplingene har hylser som tres inn i røret og flenser som du sveiser på det røret det skal være skrudd i mot. Men slikt får man kjøpt hos f.eks Pedersens Racing =) ok, takk. ja, veit at jeg har litt jobb foran meg:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jepp... Men jobb er det uansett når det er med bil å gjøre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hvor mye veier egentlig denne bilen? Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 1180 kg - for tung! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg