totte88 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 fan, digg bil det hær da.. slik en 240 skal se ut:) her fjærene dine kappet eller? hvordan har du fått den så lav? Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Null kapping, Lesjøfors foran og noen litt spesielle bak med korte vindinger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Beste 240'n jeg har sett.. Helt RÅ! :pray Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 blei veldi bra detta texascom:D du er veldi nøye med det du driver med, ser jo hvordan detta blei, å hvordan hele bilen er hehe :) Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Flere bilder fra inne i bilen, bak og foran seter. Eller over alt da egentlig :) Dette er bare en syk, syk bil! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Null kapping, Lesjøfors foran og noen litt spesielle bak med korte vindinger.. Forklar litt nærmere om de spesielle bak.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Forklar litt nærmere om de spesielle bak.. Til dere andre: Takk takk, skal ta bilder innvendig og slik når jeg får igjen fotoapparatet. Morten: Det er ikke lesjøfors, de er ikke kappet, de er meget korte og mange vindinger. Fikk tak i de av en bekjent. Er vel ikke stort mer å si? Vet ikke mer desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Til dere andre: Takk takk, skal ta bilder innvendig og slik når jeg får igjen fotoapparatet. Morten: Det er ikke lesjøfors, de er ikke kappet, de er meget korte og mange vindinger. Fikk tak i de av en bekjent. Er vel ikke stort mer å si? Vet ikke mer desverre. Hvis du ikke vet mer er det ikke stort mer å si, hvis du hadde visst mer ville jo andre folk likt å vite hvor de er fra.. ;) Ellers er det noe som stemmer med bilen din, ser ut som om det er meningen den skal se sånn ut, om du forstår.. Mange biler med plastikk som ser ut som om noen har fått en god idé som ikke var så god likevel, mens denne kler plastikken, hjulene og til og med høyden, selv om den ville vært litt høy bak uten plastikk..Gjennomført er vel det rette ordet.. :win Eneste som trekker ned er området over støtfangeren foran, blir litt kjedelig med krommet 86-grill.. Men mener ikke at du skal sette på engangsgrill eller 5 tusenmetere med blå parklys, hehe.. Tror kanskje bilen hadde kledd å bli sveist om til eldre front, med ekte snutepanser? Ser ut til at du hadde klart det fint hvertfall! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hvis du ikke vet mer er det ikke stort mer å si, hvis du hadde visst mer ville jo andre folk likt å vite hvor de er fra.. ;) Ellers er det noe som stemmer med bilen din, ser ut som om det er meningen den skal se sånn ut, om du forstår.. Mange biler med plastikk som ser ut som om noen har fått en god idé som ikke var så god likevel, mens denne kler plastikken, hjulene og til og med høyden, selv om den ville vært litt høy bak uten plastikk..Gjennomført er vel det rette ordet.. :win Eneste som trekker ned er området over støtfangeren foran, blir litt kjedelig med krommet 86-grill.. Men mener ikke at du skal sette på engangsgrill eller 5 tusenmetere med blå parklys, hehe.. Tror kanskje bilen hadde kledd å bli sveist om til eldre front, med ekte snutepanser? Ser ut til at du hadde klart det fint hvertfall! Takk takk.. Ang fjærene er det vel greit å holde litt skjult også :klovn: Sant som du sier, 240 kler egentlig ikke plast. Men for noen ås siden ville jeg ha det og lagde det, resultatet ble jo bra etter forholdene. =) Fronten ja, kunne kanskje vært sort - eller la den være? Etter det jeg mener er det kun fronten på 240'n til Scart her på forumet som minner meg om min front. Nemlig får av akkurat de som "skiller" seg litt ut. Hehe.. Moro å høre hva du syntes om bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Tror kanskje bilen hadde kledd å bli sveist om til eldre front, med ekte snutepanser? Ser ut til at du hadde klart det fint hvertfall! neinei, flatnose eller 86'.. ikke helsnute.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ikke helsnute nei. Jeg synes også at grill og lister rundt lyktene kunne vært svar :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Synes bilen er pen som den er og den skiller seg litt ut, ikke mange 240'r som gjør det... Chromen passer bra inn synes jeg, eneste du kunne gjort om er listene rundt front- og bakrute. Tror det kunne blitt penere med de "nye" listene som er flate og svarte. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Skikkelig pent, rett å slett:) Buret å slik ble bare helt rått:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Tusen takk for alle komentarene! Hyggelig å høre og det fører til mer arbeidslyst igjen.. Snuten på bilen skal nok være slik den er tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 enig, La fronten være som den er, syns personlig at svart kanskje er finest men bilen din kler utrolig godt krommen til den fargen:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg