Volvo240R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Slik, da er nettet opp igjen - Takk til meg SELV der =) ( Fikk et tips som reddet med da ) Begynner med å svare på spm jeg: slire_sladd: Jeg skjønte deg jeg. Ingen problem, men gi lyd fra deg når du er over. Ståle og Larzen: Jepp, stemmer det. Har vært uten nett så det er grunnen. speedfile: Får ikke blitt mer enig, så derfor skal vel dette bygges sammen med større bremser muligens i vinter. Kan ikke ta allt med en gang når man er fattig lærling. SpeedIsEverything: Anlegget er ferdig og ble veldig bra. Meget bra lyd for stuslige tre tusen kroner. Pluss at bag. rommet er like stort som før. Colli: Jeg er i gang =) Boostaholic: Takk takk, hyggelig å høre=) Poffs: Div i mosen det ja. hehe v|ncenT^: Stemnmer, moro når forskjellen ble så stor. Hadde aldri trodd det. Kjører på Dokka til helga!! Lørdag 30. sep. Haien: Det skal du få... StrexX: Takk =) Skjer som regel noe med den hver dag ja. Og til slutt noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Blir det silkehansker og bobleplast når du skal inn i bilen nå da eller? For å ikke ripe opp buret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 det var gromt.... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Trenger ikke silkehansker ;) Jeg som har lakkert og lagt på greit med klarlakk så det tåler en del.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Satt å gliste hele tiden mens jeg bladde gjennom bildene nå:D Er den "ferdig" nå liksom, eller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 fet bil, ja.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hvor gammel er du egentlig? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Takk takk =)=) Den er langt fra ferdig! Tenk deg ren klarlakkert carbon på alle innvendige dørsider, carbon dashbord, carbon hatte hylle og brannvegg. Da snakker vi ferdig bil =) Innvendig i hvertfall... Så skal vel bremser settes på spill og bygges om =) Er 18 år og lærling. Bilder av brannslukker: Motor: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Nice! :D Blir vel aldrig "ferdig" med denna... Ser vanvittig bra ut, og blir enda bedre med dørsider, dashbord, brannvegg og hattehylle i carbon. Særlig dasbordet blir bedre/stiligere i carbon, (synes ikke den nye formen var direkte pen, men just på det punktet er det vel funksjon før form:blunk: ...) Kommer bilen til å blir brukt noe før våren da? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Takk =) Bilen skal settes på prøve førstkommende lørdag. Dashbordet som er i bilen nå skal brennes i helvete når vinteren kommer. Måtte bare ha noe å hekte opp instrumenter i, derfor jeg lagde noe fort. Carbon-dashbordet skal støpes med ORIGINAL form. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ahhh digg med renska og lakka innvendig,buret ble snasent:titties: blir nok flere :win plasser når du stiller ut skal du se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Poffs: Takker. Moro med rensket innvendig og slikt... Bråker vanvittig meg tanke på motor/gir og drivvertk. Men veldig moro! Skal stille på treff, men forventer ikke pokal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 forventer ikke pokal hahahha ikke kødd æ dø:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Neida, gjør aldri det jeg. Man skal ha det moro på treff, ikke gå rundt å sjelve for å vente på pokal. Men så klart! Det er jo skikkelig moro å ta pokal da, kan ikke skjule det =) Drit moro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Vet ikke, tiden vil vise =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg