Volvo240R Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Nei, gjør nok ikke det.. Har igjen all støping av innredning, det tar tid og ikke minst koster det ekstremt mye penger!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Prøver å få det best mulig med mine kunnskaper..Slipt ned sveisen og småsveist litt rundt om, gjort svært lite i dag. Varmen har tatt overhånd så har ligget mest rett ut og stekt meg samt gjort ferdig den V70'n som jeg lakkerte all plast på for en stund siden. Bilde sv sliping: Og bilder av V70'n jeg ble svært fornøyd med. Farge, lakk, hjul og høyde - alt passer så bra sammen på denne bilen! Er tross alt en familiebil! 240n blir bra nå!!Gjør hvertfall grundig og seriøst arbeid, i orden!! V70'n tel friluftsbaderen blei jo også helt rå..meget bra!:D Prekas. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ser bra ut fremgangen din :-) har du ranet en bank elns?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Takker... Prøver å gjøre det litt ordentlig da. Ja, V70 til friluftsbaderen ble i orden den =) hehe DaB: Har ikke ranet noen ting jeg, bare brukt mine kjære sparepenger. Får lønning igjen den 12. aug. Hehe, den bestemmer når det blir carbon eller ei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Sånn det skal være! Kommer ny kledning på 18 tommera mine etter den 20. en gang...og gule koni+senkesats på neste lønning;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 sparepenger? hmm, hørtes morsomt ut.. løpe å slå opp det ordet i fremmedordboka... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 I orden Martin! Sparepenger?? Hehe, ikke ukjent for min del. Liten update. Fått laget grunnfeste for passasjerstolen og helsveist dette til kasosseriet. Har også fartet litt rundt etter riktig aluminiumsprofil som skal brukes til stolfeste. Første brakett tok lengre tid enn den andre, men slik er det når noe nytt skal designes. Denne passte helt perfekt da jeg skrudde den fast til bilen og deretter satte stolen nedi. Stolplassering i forhold til ratt ble utmerket, 90 graders knekk på armen og fin lengde til pedalene. Noen bilder: Prototyp stolfeste som skal hullbores i hode og ræv. Plasseringen ble omtrendt slik: Go'stolen!! Og grunnfeste for den andre stolen, dette er litt lavere og litt lengre tilbake i forhold til førerfestet. Skjer mer i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Du har fått PM Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Du må først tømme din PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Du må først tømme din PM Done.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 projeckt burning: Mer fornøyd nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Nice!!! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ble ikke så ille... Stolfester på begge sider klare (nesten) - mangler hullboring. Passasjerstol 30mm langre bak og litt lavere enn førerstol. Dette vises bedre her. På plass for testsitting, begge posisjoner ble meget bra! Og nå er hovedbøylen helsveist og montert inn igjen for tilpassing av bakoverstrevere og kryss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Dette ER så rått!! Helt sheriff at du er såpass flink med å ta bilder under prosessen så man ser åssen du gjør det. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Takk for den, meget positivt å høre. Dette gjør så jeg gleder meg mer til neste dag for å gjøre mer arbeid OG for å oppdatere dere med bilder og tekst :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg