Sportsvagnen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Stas detta her!! Stå på service jeg...hehe;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 http://www.volvo-power.net/videos/volvo_meeting/tpc_2k6/texascom.wmv Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Martin og Erik på service :D Og deler på å være co-pilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Bakkeløp ja, gøy det. Har tenk tanken selv oxo, å da kan man kjøre sorte skilter oxo. Å da er jo markedet får et bra utgangs pungt mye større :) Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Så kan jeg være cheerleader jeg. GO TEXAS GO TEXAS! OOOOOOOOHH TEXAS. [/useriøs] Den volvoen din, huff så deilig. Fint at du bruker`n! I like Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takk for bra film Eirik :D Gromt. Men en rettelse; husk at den benka 285hk og 320Nm i dyno benk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ERIK anders, hehe, ERIK ;) ja var kul film. skal se om jeg ikke kan få opp mini cams til neste år. få laga no skikkelig morro ;) men legg ut din film da ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ERIK anders, hehe, ERIK ;)ja var kul film. skal se om jeg ikke kan få opp mini cams til neste år. få laga no skikkelig morro ;) men legg ut din film da ;) Har ikke utstyr til det :P Lånte bare cam i går ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Erik :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Martin og Erik på service :D Og deler på å være co-pilot. Stå bare på service jeg...tar meg eheller no pils mens dere ratter;) Eller prøve kaffen! hehe Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 SELF :D I orden det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 for et par år siden jobba jeg hos en lokal mc guru her, han fikk tak i flybensin fra flyplassen her, kosta ikke stort mer enn normal bensin(10-12kr). Det skulle være 102oktan. Er sikkert ikke samme kvaliteten som racefuel.. men det fungerer sikkert. du kunne jo prøvd å fått tak i noe sånt? Mulig det er bly i den, husker ikke helt. :) Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 blir det ikke litt drøyt og legge mye penger i en sugemotor som "kun" bremser 285hk, og i tillegg måtte kjøre på saus til 45kr literen?? jeg hadde ikke giddi det, men hver sin smak... Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Om du ikke gidder så gjør ikke det meg så mye når jeg syntes det er morsomt :D Flybensin har ikke mer enn 72 eller 82 oktan så det er ikke no sjakktrekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 flybensin har 100 oktan, derav betegnelsen på drivstoffet: 100LL Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg