Volvo240R Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ca tre uker ja :D Skal snakke med Alf om torsdagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Texascom: Hvor mye går det ann å borre en 230 blokk som skal brukes til en moderat trimmet sugemotor. Kan den borres til 2,5 liter? Jeg skal bygge meg en motor til arbeidsbilen serru og lurte på å bruke en k-motor jeg har liggendes, for 631 toppen har vel nokså bra flow. Eller? Går det ann å få tak i stempel i så stor overdim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Vet ikke hvor mye de kan borres egentlig, men tar i hvertfall ut 2,8 liter maks med grom veiv og bra borring. Gamlemotoren min var k-motor det - bremset 218hk greit. Den var borret 0,60 overdim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dette er den bilen som har vært i nvkb magasinet ikke sant? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Det stemmer kentsor... Ringte Alf i går, hørtes ikke bra ut for min del. Han har ekstremt mye å gjøre om dagen og må prioritere de med spons, noe heg ikke har. Så det er forstårlig at jeg må vente. Er jeg heldig skjer det noe innen fire (?) uker, men kan ta lengre tid. Jeg må bare vente jeg, noe som er forstårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 litt kjedelig ja men den som venter på no gøtt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er litt kjedelig ja, godt jeg har S40'n da :D Men jeg får bare vente jeg, så blir det enda artigere når den kommer. Hadde jo gledet meg til TPC treffet 26. mai da =(=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Kommer da flere treff..!:) Heller bare vente og satse på at det blir jævla good!:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Joa, men blir ikke det samme.. Bilder.. Momentstag kortet inn 12mm, bedre plassering på hjulet også. Forstillingssjekk.. Ytre og indre ledd har visst fått smake det forrige sesong og må byttes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hva var det sorte linselusa som stikker frem der, da?????? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Må bare få sagt det igjen: Den bilen din er jammen fiiin!!! Gleder meg til å se den i aksjon samt høre lyyyyden av den i sommer! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Takk takk... Det er S40'n som stikker frem :D Håper du får høre lyden da, ikke sikkert det blir no motor =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er det bare å korte moment staget for å få hjulet mer sentrert i hjulbuen også ordner alt seg selv? Ingen andre mods? Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Bare åkorte det inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240 T4R Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ok. får ta å prøve det en dag. det så ut som det ble bra med 12 mm så jeg prøver med det. Fete biler forresten:) Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg