ThaBoZZ Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Blått dash jo puke Minste neon rører jeg har sett tror jeg :D Men fin bil :) Dropp terningene, tro meg ;) Hadde det selv først også.... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 hehehehe... de neon lysa ekke akkurat store nei, lyser så jeg faktisk kan kjøre med de på uten å bli stoppa da... :D har et blått et også, det lyser jo faen meg opp hele bilen, selv om det er lite.... fucku Blått intereør er tøfft!!! ;) De terningene skal nok bort etterhvert ja... Og hos meg funker da faktisk begge linkene, med og uten _ men men.... noen som forresten veit regla for soting av baklykter???? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Her hjemme fungerer begge linkene :) Sota baklykter er lov så lenge dem er E merket og originalt sota. Du kan ikke sote dem selv da er det ulovlig ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Ta speilfilm på sidevinduene forran også daaa.... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Jævla møkkapurk!!! Jeg gidder ikke kjøpe sotalykter ass... Skal ha meg nye før eller seinere (Se her.... ) uanz, men hakke penger akkurat nå, derfor hadde jeg tenkt å sote selv, men hvor strenge er purken på "litt" soting a? ikke svart, men mørkere lixom?! Noen som har blitt stoppet? Mye i bot?! :rolleyes: Men nå har jeg kjøpt grunning og lakk, skal kjøpe sand papir i morgen så blir "ramma" rundt knappene, cd spilleren og vifte styrerern+rundt viftene sølv farget! Det blir najs ass! :D:D:D:D:D:D:D:D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Bare lakk lyktene din hvis du snart skal ha nye uansett :) Ultra liten sjanse for og bli stoppa i teknisk og at dem påpeker det! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 :op AAARTIG!! Ute å grisekjørte litt nå! :) hehe... Kløfta->Jessheim i 100-140, to runder i storgata og himat til Kløfta igjen! HOHOHO!! Moro med bil! Det er kjekt med 1.3L, bånn gass så går det ikke fortere! Kunne holde bånn gass i flere svinger lixom! :D Gleder meg til å pusse osv i mårra ass, liker ikke heeelt det blå dashbordet sånn det er nå, hvertfall ikke med den grelle cd-spiller'n...... :eek: Men den skal nok byttes ut forholdsvis fort ja! :D Bare jeg får kjøpt sandpapir i mårra så, er jo faen ikke sikkert jeg rekker det med de jævlige skoletidene.... :mad: assman Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 MAXBO er oppe til 20:00 så det er nok ikke noe prob :) Ikke klag jeg står opp klokka 6 og er ikke hjemme før 17:30 mange dager, det er sliiiiit!:mad: Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 men i helvete, gla jeg slepper det da ;) Maxbo oppe til 8, hmm... visste ikke d jeg.... :cool: Hvor lang tid brukte du på lakering av ramma rundt knappene og viftene? Du grunnet først sant?? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmurf Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Du er ikke interessert i Jetta front? Har komplett front med lykter og emblemfri grill! Skal ha 600 for alt. Bi bi billig!!! Siter -75 VW Golf L(prosjekt oldschool) -03 Skoda Superb -70 Volvo Amazon(prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmurf Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Har også svart dashbord og grått GL interiør hvis dette er av interesse. Får det for kr 600! Siter -75 VW Golf L(prosjekt oldschool) -03 Skoda Superb -70 Volvo Amazon(prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Passer den emblem frie grillen på jetta fronten til en grill på vanlig golf front med 4 lykter? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 nei? jetta har jo firkantede lykter! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 jaja, veit d, men tente kansje grillen gikk utenom lyktene... AAHH.... :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Den går nok rundt lyktene, så den passer ikke. :) Er du klar over at du sier "faen" for annenhvert ord omtrent? Bare tenkte på det når jeg leste igjennom. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg