Gå til innhold

Stjålet: toyota landcruiser. Dusør!

Ranger emnet


knut HJ61

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Dusør på kr. 5.000,- utloves til den som gir opplysninger som fører til at bilen blir funnet.

 

Min kjære toyota landcruiser stasjonsvogn turbo fra 1988 med regnr: PC 26271 forsvant fra Fagerheimgata i Oslo sent fredag kveld 17. september.

Farge: champagne- metallic.

Kjennetegn: sota vinduer på siden og bak, firkantede doble frontlys, på taket er den en fastmontert takgrind i blank metall.

 

Husk at bilskiltene kan være byttet. Bilen kan være over hele sør/øst Norge. Dette er en sjelden bil. Sannsynligvis den eneste i sitt slag i Norge med den fargen.

 

Hvis dere ser den, ring politiet på 02800 eller eier på 90 97 14 09

 

Hilsen Knut Aas

 

hj61c.jpg

 

hj61b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store mistanker om at bilen vil bli smuglet til afrikanske land.

Bilen kan bli plassert i container i lastebåt i havn i Oslo eller havner i Sverige eller Danmark.

 

Trenger tips av dere om folk som driver med eksport av biler til Afrika/Asia. Jeg trenger å snakke med slike eksportører. Gjerne også hvis dere har kjennskap til havnemiljøer i Norden og dermed har informasjon om bileksport.

 

send meg epost: knutaas@mobilpost.no eller tlf: 90 97 14 09

 

NB! Dusør kr. 5.000,- for informasjon som leder til at biler blir funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...GAAAAAANSKE sikker på at den bilen stod i gata bak slottet...uranienborg gata (?)...huska ikke skiltnr da jeg kjørte forbi der for en time siden..men den ligna..stod litt merkelig plassert...litt oppå fortauet..hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjempebra med tips!

Har du wicky124 mulighet å kontakte meg på telefon?

 

Kan tyde på at bilen brukes til "brekk" om natten i Oslo. Den har stort bagasjerom og er meget kvikk til størrelsen å være...

 

Hold utkikk og ring meg når som helst på 90 97 14 09 eller send sms hvis du syns det er vanskelig å ringe midt på natten.

Husk dusør: kr. 5000,- betales kontant.

Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du holder utkikk etter bilen!

 

Men absolutt INGEN innen Landcruiser og offroad miljøet i Norge har sett bilen de siste to ukene. Dette er ganske rart siden den er sjelden og designet burde være greit å legge merke til.

 

Kan bilen være bortgjemt i en eller annen garasje for slakting?

Eller er den tatt ut av Norge?

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår