wabby Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Cheron Null rust, ingen mangler, eu godkjent til 2006 i juli, siste service på bilen i august, alle servicer fulgt på Møller, kilometer stand var 149 000 da jeg kjøpte den... Det er jo helt rått ;) Da bør jeg klare å prutte denne ned littegrann . Er skikklig sugen på en TDi. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Synes jeg gjorde et bra kjøp ja :) Lykke til med kjøp du og! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Må plage deg litt til desverre. Fikk svar på mailen, kan se ut som jeg kan klare å få denne for 22.000,- Men stusser litt på dette. ok. men d er noen ting du bør vite om bilen.. servoen er ikke bra på den...det må gjøres noe med den. Har ingen anelse om hva det evt. kommer til å koste.. Det er ikke så galt at du ikke kan kjøre bilen ned til risør, men da må du huske å fylle servo olje med jevne mellomrom. Fikk undersøkt litt selv og fikk vite at det kan være 3 ting som kan være galt. Det kan være en sprukken slange, servopumpa eller tannstangen, hørte at dersom det var tannstangen så ville det bli dyyyrt. Vet du noe om dette når det gjelder slitedeler og hva som skal til eller hva som er sjansen for at det er nettopp den som er gåen ? Litt surt å reise langt for en bil med defekt tannstang Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Nei det aner jeg ikke faktisk ikke.................. Sorry mac.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 blir bra dette her, litt skuffendes at du solgte golfen da menmen.....skal dette prosjektet ta like mykje av som golfprosjektet eller? da blir det ivertfall rått,hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Skal ikke gjøre noe med bilen. Skal bare ha den sånn. Har ikke råd til å herje med bilen, sitter med en del restgjeld etter salg av leiligheten. Så alle penger forsvinner til gjeld.... Så gøy... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Bilen vurderes solgt.......... Noen som trenger en god bil? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Du har pm ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Vært på lang tur langs vårt langstrakte land... Sandefjord - Stavanger - Sandefjord. Kjørte 1000.6 km på 53 liter. Må si jeg har fått meg billig bil :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Kanskje på tide å oppdatere her litt mon tro... Har ikke skjedd så mye siden sist, men, i går ble den senka... Det hjalp. Ble mye finere å se på! Byttet til 94 modell fjærbeinslager og skåler. Og vips var den 55-40 :) Skal få tatt litt bilder så fort regnet har gitt slipp.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hmm.. rart jeg ikke har sett denna tråden her før.. Jaja, finfin bil du har der! Åssen går en TDI? mange HK? Du får slenge ut bilder av senkinga også ta gjerne en titt på min tråd.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Bilde..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hei! Grattis med ny bil . Ble tøff med senking å felgene. Hvilke felger er det jeg likte de meget godt. MVH Bleck devil Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ny og ny.. Hatt den et års tid.. Men ikke gjort noe med den det siste halve året.. Alt av penger og tid har gått til cab prosjektet..Men nå skal Passaten få litt omsorg. Nye dempere, hjul-lagre, og litt service.. Har kjørt 45 000 km siden jeg kjøpte den i september 2004 :D Felgene er 7.5x16 Sigma... Med 205-45-16 Avon dekk... Helt greit. Senket med 40-40 fjører fra Autospar... Funker det og :) Men har byttet fjærbeinslager osv til en 94 modell, får den litt lavere foran da... Er 1.5 cm forskjell på 94 modellen og de som er til min bil.. Helt grei senking på en gammal dieselkvern :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 På grunn av familieforøkelse vurderer jeg å selge bruksbilen min, evt få den byttet inn i en stasjonsvogn for å få plass til 2 barn og 2 hunder. Da blir denne sedan passaten en smule for trang og upraksis. Om noen vil ha en billig bruksbil i god stand, spør om mer info :) Noe data om bilen: 190 000 km 1 mnd gamle sommerdekk ( 205/45/16 ) Vinterdekk Senket 55-40 Hengerfeste El. soltak CD-spiller 0.5 på blanda kjøring EU-godkjent frem til sommer 06 Veiavgift betalt Fri for rust Er sikker mye annet som jeg har glemt, men primært så ønsker jeg å bytte bilen i en 35i stv. Om det er diesel eller bensin er uvesentlig. Ta kontakt om noen er interessert... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg