Brenna_Racing Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Hørte at felgene kosta 60 lapper...Har han solgt den... Noen som har hørt no pris?? Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Haman? Trodde det var muslimske prester eller noe? Har sett den bilen utenfor Shariff ja. Blinger litt den. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 hvem var det som kjøpte denne? var vel annonsert til 1,7 hvis jeg husker riktig. Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Bilen er rå. Ikke noe mer å si om den saken! Hva slags bil har Tommy nå? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Var innom shariff i sommer (og kjøpte meg noen 19" felger og dekk, som har blitt en vane hver sommer :)) og spurte han om ryktene at BMW'n hans var solgt og at han har kjøpt SKYLINE. Fikk beskjed da at det er BULLSHIT ivertfall. Men om han har solgt den etter sommeren...who knows. Håper det blir en tur innom til sommeren for å handle nye felger igjen, så kan høre da :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Jeg var innom Sharif i juli og da stod i hvertfall BMW'en parkert utenfor. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 genial bil dette ja:)kjøremaskin av dimensjoner...får ikke lyst å gå ut av den...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Så en haman 745i på statoil på furuset for en time siden ca. Er ikke sikker på om det var den samme, felgene og sånt var like. Men det er vel standard haman felger. :) Snakka et par ord med han karen som kjørte den, rett over 400 gamp i den nå sa han. CF registrert MENER jeg den var. Er ikke 100% sikker på akkurat det. Karen snakka svorsk. Hadde ikke med meg no kamera, så jeg fikk ikke tatt bilde. :( Noen som vet om det er samme? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Tommy snakker norsk og det er både synlig og hørbart om det var bilen hans :D Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Mener jeg møtte denne i trondheim ved rosendal den 27 september... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Jonte Denne er vel orginal? 1 av 2 i verden.. Så den ene Hamann 745-en i verden står på en parkeringsplass i Trondheim, og den andre står utenfor West Coast Customs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Stod på Nationaltheateret og ventet på bussen(133 i 90 sone hehe) her for lenge siden, da jeg hørte et brøl nedi gata og så det digre beistet av en bil komme i sladd oppover gata, og min umiddelbare reaksjon var å trekke på smilebåndet... synes hele bilen ser ut som et gigantisk oppjugla romskip, jeg er vanligvis ganske glad i styling, men å style en sånn bil blir bare snodig....menmen, det er nå min mening:D Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Den har vel tusla en god del ganger igjennom Lillestrøm i løpet av året i allefall. Gjerne flust med folk ombord. Akkurat som om han viste den fram for interesserte kjøpere ellerno. Spesielt en gang jeg var hos sharif etter nye dekk i juli. Han pratet med en fyr og spaserte en tur ut til romskipet for å diskutere alt mulig som bl.a brølene kommende ut av "pipene". Plutseli la han inn reversen for å stelle seg midt på park. plassen for å legge igjen en god porsjon dekk på asfalten. Menne jeg kan nok skjønne hvorfor akkurat han ikke var så redd for å svi av et par p-zero dekk da:cocain: Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Var å henta BMW'n min på EMM Sport Sevice AS i Trondheim idag, og der stod den... fyfaen. Den var så alt for syk. Noen har alt for mye penger :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg