rdl Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Hvem av dere luringer her på forumet eier en grønn mondeo med jævli mye plastikk, og tror det sto ZETEC Ifrontruta. Grønn mk1 sak. Må si at du er en JÆVLI OVERLEGEN HORE! Har hittil hilst på deg minst 4 ganger uten så mye som et rykk på hodet hos deg!! Hilsen MEG!! (Oransje Kran-Bil som har møtt deg i son og moss et par ganger.) :) Kjører kranbil for monteer på vestby! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Kanskje bruke Carspotting-forumet nå som det er opprettet? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Bor i Son, men alldrig sett den bilen. merklig, rart du ikke har møtt på meg forresten :rolleyes: Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by Tape-R Hvem av dere luringer her på forumet eier en grønn mondeo med jævli mye plastikk, og tror det sto ZETEC Ifrontruta. Grønn mk1 sak. Må si at du er en JÆVLI OVERLEGEN HORE! Har hittil hilst på deg minst 4 ganger uten så mye som et rykk på hodet hos deg!! Hilsen MEG!! (Oransje Kran-Bil som har møtt deg i son og moss et par ganger.) :) Kjører kranbil for monteer på vestby! Stakkar deg da... Vinker han ikke til deg...? :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 http://www.bilradiospes.no/images/Pioneer_dehp77mp2.jpg haha ja,, har du ikke tatt pilla di i dag eller? Hvorfor hilse til en kranbil annywayz lizom :rolleyes: Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Hvis DU vinker til han så burde vel DU vite hvem det er? Eller er det bare noe internt mellom de som eier Ford'er med altfor mye plastikk på? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 jeg vinker og ilser på fordi jeg er GANSKE sikker på å ha sett denne bilen på forumet blandt no ford bilder.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Prøv og finn igjen bildet da... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 hehe enkelt... not :) Har prøvd å leite og medlemmet. men vet ikke hva han kaller seg. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Tape-R Hvem av dere luringer her på forumet eier en grønn mondeo med jævli mye plastikk, og tror det sto ZETEC Ifrontruta. Grønn mk1 sak. Må si at du er en JÆVLI OVERLEGEN HORE! Har hittil hilst på deg minst 4 ganger uten så mye som et rykk på hodet hos deg!! Hilsen MEG!! (Oransje Kran-Bil som har møtt deg i son og moss et par ganger.) :) Kjører kranbil for monteer på vestby! :D :D :D Ops skyldig!!! hehe hmmmm kan ikke huske noen kranbil jeg hehe Lenge siden denne posten kom ser jeg, skulle nok lagt ut en notis i mondeo-forumet oxo du. Får prøve å hilse på meg igjen, hakke på mye plastikk nå om vinter'n men merket i ruta er fortsatt der. Ække meninga å være overlegen men er trøtt både før og etter jobb lissom :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg