Gå til innhold

Gatebil i helgen

Ranger emnet


TAG

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kid-A

Søndagen var yodude

 

Er igang med å sortere noen tusen bilder, så får vi se hva som legges ut på http://www.gatebil.no

 

hehe... alle ? ;) dere fotografer burde få dere en FTP server hvor dere legger ut ZIP filer fra treff. så folk kan laste ned bildene og ha på maskina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag var klart den beste dagen, klart det er jo mye morsom kjøring i regnet og da:) Kenneth Moens kjøring f.eks går jo uten på det meste :eek:

Og extreme racing serien var jo helt rått, har vel "aldri" vært en sånn samling med biler på en bane samtidig!!

 

Vi kjørte bak Kenneth Moen når Pudding`s out board kamera tok kvelden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var veldig morsomt, selv om jeg har ALDRI vært så våt og bedriten... måtte kaste sokkenen mine på vei hjem for de lukta så JÆVLI vondt.. hehehe azzido spydde nesten.. hahaha :D bare spør calibr... jeg klaga visst no JÆVLI! hehehe men var morsomt.. det var det.. heheh *smile pent*

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

hehe... alle ? ;) dere fotografer burde få dere en FTP server hvor dere legger ut ZIP filer fra treff. så folk kan laste ned bildene og ha på maskina.

 

Oppdragsgiveren (som betaler) bestemmer hvilke bilder som skal brukes og hvor og når de evt. skal publiseres.

 

Hadde hjemmeside før, men fikk aldri oppdatert den.

Legger bare ut bilder med oppdragsgiverens tillatelse eller etter at jeg ikke lenger har ambisjoner om å selge dem.

 

Men skjønner ønsket ditt ja :)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Oppdragsgiveren (som betaler) må bestemme hvilke biler som skal brukes og hvor de evt. skal publiseres.

 

Hadde hjemmeside før, men fikk aldri oppdatert den.

Legger ikke ut bilder uten oppdragsgiverens tillatelse eller etter at jeg ikke lenger har ambisjoner om å selge den.

 

Men skjønner ønsket ditt ja :)

 

Regna egentlig med at det var noe "eierrettigheter" inni bildet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår